Yeezus

Soon Halloween

Kategori: Allmänt

Yess..nu var det ett tag sen här sist..tror jag? Hahaha orkade inte kolla upp när jag sist skrev här.
Hade en rätt lyckad fest i fredags haha för en gångssull lol nej skämt åsido!



Haha en bild från där vi alla spelade twister.

Jaja! För att gå vidare till nästa ämne. Idag hade jag tenta och det gick ganska bra måste jag säga. Visst det skulle ite förväna mig om jag failade på nått men just nu känns det rätt bra alltså! Har dock en fetare tenta imorn så ska strax plugga igenom allt haha.. Fyfan om man glömmer liksom!

Det som känns ännu mer lekande med detta livet är att jag äntligen kommer få en dator! Tyvärr (pengamässigt) inte min gamla då den förmodligen inte går att rädda. Men Jag ska få en ny. Tror jag ska ta en vit eller nått liknande den här gången. Mycket snyggare liksom!
Så på torsdag ska jag och mami-dji åka ut och leta! Sen jobbade jag i söndags = more money muhaha.. Lol. Nemen det går bra nu kompis det går bra nu. Haha okej jag ska sluta nu!

Jag har en hel del funderingar kring mitt hår nu faktiskt funderar ju på at dra den klassiska luggen, eller färga det mörkare, eller bara helt enkelt färgadet brunt... tjaa en hel del tankar helt enkelt!

Nemen det var allt för idag haha jag orkar inte skriva mera.. ciao ciao!

KOMMENTARER:

  • Sarah säger:
    2011-10-24 | 18:50:12
    Bloggadress: http://mooonshadow.blogg.se/

    The party was azuuuum! <3 :*

    Lycka till med tentan! :DD

  • eleni säger:
    2011-10-25 | 09:25:17
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Festen var grym, vi får göra det igen!! haha (y) hm, lugg tycker jag verkligen! kommer bli skit snyggt sen i vinter till mössa med (y)

Kommentera inlägget här: