Yeezus

Vuxensmaker

Kategori: Allmänt

Heej, hundra årsen sist typ!

Har haft en aktiv/inaktiv vecka. Har knappt pluggat något och har inte städat, diskat eller tvättat nått! Så dte ska det bli ändring på. Har inte haft energi alls denna veckan men tror att jag har laddat upp lite nu haha. Om man nu kan göra det!

Min dator är i nere fortfarande, sitter på min pappas dator. VIll ju få den fixad men istället snackar mamma om att skaffa en ny. Aja! Har shoppat en del och sparat en del. Är faktiskt väldigt nöjd med min ekonomi i dagens läge. Klart hade ju varit gött om man vore rik och kunde äta ute varje dag. Men så blir det när man tittar på för mycket tv-serier.

Har iallafall lyckats äta sushi tre gånger denna veckan! Blir ju typ beroende haha vill äta det nu med och har dessutom börjat gilla ingefäran. Här har men bevis på att man kan lära sig tycka om saker, hatade ingefära innan.

Känner mig mer och mer "vuxen" i smaken nuförtiden och bara för det blir det en lista på saker som jag börjar uppskatta mera:

  • Mörkchoklad
  • Champagne/vin
  • Te
  • Sushi
  • Fisk allmänt
Jag har liksom tappat det där klassiska godissuget eller ahh suget efter sötsliskiga saker. Blir lättare äcklad nuförtiden.

Aja idag ska jag träffa Emma och Ylva vid tre...Vet inte vart haha men ska fråga och senare blir det utgång med Malin och kompany! It'll be nice!

Blev glad för fick G på grammatik tentan och VG på hiragana tentan (well ganska klart med tanke på att man redan gått i språket innan)
Saknar dock MVG tiderna men det kan man ju inte få när man går på högskola. Finns ju bara tre betyg U, G och VG (om jag inte minns fel)

Neej usch sitter här skabbig och köket när ens hyresgäster ska laga mat... awkward haha nemen är lite jobbigt. Ska nog dra mig uppåt och städa lite...förmdoligen.

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2011-10-17 | 17:35:02
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/index.html

    jo smaken har ju förändrats en del på senare faktiskt x) kul att det gick bra på tentorna! :)

  • eleni säger:
    2011-10-24 | 18:38:25
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    haha vuxen smaker, barnsmaker...tycker alltid det är samma haha. fast det är en grej som jag tycker bara vuxna tycker om och det är när man doppar brödet i olivoljan som är kvar när man ätit upp sin sallad..MUMS! haha

Kommentera inlägget här: