Yeezus

Hej?

Kategori: Allmänt

Asså jag blir rädd påriktigt när jag ser sånna här adds :(



Såå jaa, nu har man då börjat skolan på riktigt då! Känner mig sjukt motiverad men jag vill gärna ha ett större mål än att klara några kurser liksom. Komma på vad man kan göra med det man är intresserad av. Därför ska jag gå till en studievägledare med Eleni.. Haha vet inte när än men förhoppningsvis snart.
Kollar även min ekonomi ofta då jag vill få ut så mycket som möjligt av det jag får. Funderar på att försöka ta extra jobb men vill gärna ha ett mål först och främst. Det blir förmodligen även en Japan-resa i slutet av mars! Det är vad jag har planerat än så länge.

Vill gärna ändra bloggens utseende..Är ju inte sommar längre :( Fan hatar hösten och den har inte ens börjat än! Vill ha sommar, sol och värme.. Och inte jäkla snökaos! Fucking hatar snö nuförtiden! Haha, inre aggressioner much? Snö är bara bra för några få saker, som exempelvis skidor, skridskor, julafton.....thas it. Kan inte komma på mer. Dessutom är jag inte så värst förtjust i julafton längre. Antar att det är så när man växer upp. Det är ju inte som att man tappar känslan för att ha det mysigt och roligt men det är mer andra saker. Liksom en semester är ju mycket roligare. Tycker jag iallafall haha. vafan ska man blogga om som är nytt haha. Aja hoppas alla har det bra!


Ciao for now!

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2011-09-15 | 14:29:21
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    hahaha ville du att jag skulle läsa för att jag ska göra om din blogg design eller?? ;)

Kommentera inlägget här: