Yeezus

japp

Kategori: Allmänt

Huvudvärk woho! Stress och ångest känslor, ingen god kombination men det kan ju inte vara bra jämt... Eller? Varför sägeer man så? Det kan det väl? Måste livet vara upp och ner? Haha kan det inte bara gå uppåt?

Dagens filosofi. Nemen skämt åsido. Jobbade idag från 14.00-21:15 på den skönaste avdelningen, allt gick snabbt och effektivt och det var soft! Dock avskyr jag mitt smutsiga rum! Måste städa det!...Någon gång. Ska försöka städa det så fort jag får inspirationen till det.
Är rätt trött på mitt hår med, vet inte vad man ska göra med det.. Dockvägrarjagattenstänkatankenpåattklippadetkort!!!!

Men ahh så kan det väl bli ibland...Fick förrästen min mintgröna väska idag! Hahah mamma jagade bilen som skulle leverera den! De kom igår med men då hörde inte jag eller mamma så de lämnade en lapp "hör av er eller så slänger vi paketet" Fuck no!! Kundservice nej?
Aja fick ju det tillslut iallafall!

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Och inga bilder bjuder jag på heller tyvärr.. Men jag ska bättra mig haha!

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2012-08-08 | 12:23:24

    hahah kan bli krångligt med leverans till dörren! bättre att hämta ut nästan x)

  • eleni säger:
    2012-08-08 | 14:54:59

    visa den då!!! (väskan alltid)

    haha det måste vara dåligt så att man kan uppskatta allt det som är bra! haha men det låter så jobbigt faktiskt

Kommentera inlägget här: