Yeezus

Livets gång

Kategori: Allmänt

Hej!
Är bara allmänt trött. Har haft en fin weekend med mina kära vänner! Trots sugigt väder och hemsk trötthet.
Stör mig verkligen på att jag jämt är så trött. Ibland känns omgivningen inte ens verklig så trött jag är haha. Måste vara för att jag slarvar smått med sömnen, för jobbet är inte såå hektiskt. Tycker inte jag iallafall.

Försöker göra mitt bästa för att vara aktiv, men nuförtiden så känns det så konstigt att skriva på en blogg, men jag ska göra mitt bästa för att uppdatera mera så att det går lättare när jag åker!
Det känns så overkligt att jag ska iväg typ. Men aja emough about that, det kommer när det kommer!

Ligger i sängen nu och orkar inte fixa saker som måste fixas, typ städning och tvättning av kläder. Kanske ska fixa det imorn då.

Jag har varit så otroligt nostalgisk den senaste tiden, så det kan gå! Vad konstigt livet är, eller är det vara jag som tycker det? Så mycket som kan förändras och så snabbt det kan gå! När jag ser på de äldre som jag jobbar med så undrar jag om de tänker "vart tog mitt liv vägen?" För det är ju kanske inte det roligaste att bli gammal. Visst rynkor är nog inte det mysigaste men det är nog inte det värsta. Det är nog känslan att inte längre ha hela livet framför sig. Det kan vi unga människor alltid trösta oss med liksom. "Vänta bara jag ska ha sånt sjukt spännande liv" Eller vad man nu tänker lol. Men tja, jag vet inte. Jag har dock ändrat min syn på vad som är ungt och gammalt. För mig kan 40-åringar vara unga för att de fortfarande är starka, friska och mentalt friska. Dock är de inte i min ålder, men det är en annan sak.

På tal om jobbet så hade jag sällskap av en sånhär sötnos i torsdags:



Sån otroligt charmig hund! Jättekelig chihuahua!

Aja det var nog allt!

Bye!

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2012-07-31 | 11:09:48

    åhh så söt hund! kan verkligen tänka mig att skaffa en sån!!

Kommentera inlägget här: