Yeezus

Ungefär 95%

Kategori: Allmänt

Heej! Längesen jag skrev här.

Har varit rätt omotiverad till att skriva men nu skriver jag igen! Har precis kommit hem efter en liten powerwalk och funderar som vanligt på framtiden.
Jag har en liiten lägenhet i Tokyo nu (haha har typ sagt det till alla jag träffat minst 2 ggr!) Men tänker lägga upp lite bilder på den iallafall!




Pytteliten lägenhet men rätt mysig (haha eller så är det jag som verkligen inte är kräsen)
Men det blir nog vad man gör det till! Jag planerar ju att vara ute så mycket som möjligt....Däremot är jag lite skeptisk mot den där medeltidssängen....Ser stenhård ut nu.

Haha jag har typ resefeber 4-3 månader för tidigt! Sen är jag skitskraj att det ska faila och att jag ska vantrivas, men jag ska intala mig själv att det kommer gå sjukt bra (Y)

Jag har fixat skolan, flygbiljetter och lägenhet! Dum som jag var fixade jag lägenhet innan jag fixade skola för det var tydligen viktigare? Hahaha riktigt konstigt av mig. Men jag kom in på skolan ganska lätt även om jag gjorde det efter deadline. Sen nu har jag bara visum att fixa sen är det klart! Väntar på att få höra från skolan, de skulle höra av sig i mitten av Juni...Så ah, rätt snart då hoppas jag! 

Och jag ber om ursäkt om detta är något jag tjatar om, det är något som jag verkligen inte kan få ur mitt huvud! Tänker på det 24/7... Borde typ leva i nuet men det är svårt!

Det känns också otroligt gött att få stå på sina egna ben lite och så jobbar jag ju så jag betalar iallafall minst en tredjedel av skolavgiften (dyr skolavgift :( ) Sen tar jag lån och får hjälp att betala av det... Jag vet att jag varit väldigt anti studielån men jag planerar ju att betala av det så fort som det bara går.

Aja jag hoppas alla har det gött till midsommar! Själv ska man jobba och tjäna ihop en slant. Så ni får ha det extra kul för min skull med haha (A)

Jag ska försöka bli mera aktiv här! Sen hoppas jag att ni också blir aktiva sen när jag har stuckit (vilket är om typ 3 månader så rätt långt kvar haha) Så att man kan få ta del av eran vardag! Eller så är det bara att skicka email så svarar jag! Haha diggar att Sarah sa att jag är bättre på att svara via email än sms!

Ha det bäst nu på midsommar mina tjejor <3 haha!

KOMMENTARER:

  • Sarah säger:
    2012-06-21 | 22:49:03
    Bloggadress: http://mooonshadow.blogg.se/

    Haha, loving it! <3 Hoppas att du förstod skämtet i det där med emailande. :*

    Vi kommer att leva livet i var sitt land! Du Japan och jag "vart-fan-man-nu-hamnar". ;)

  • eleni säger:
    2012-06-25 | 23:56:47

    ÄLSKAR att du bloggar, jag ska fan ta tag i det med, och LOVAR att blogga skit mycket när du är borta..Jag börjar redan spara så att jag kan komma och hälsa på ju!! Lägenheten är sjukt liten, helt sjukt att de ens gör så små lägenheter? Haha ;) men tror att du kommer trivas jätte bra, både i japan och i lägenheten!

Kommentera inlägget här: