Yeezus

Oturs tisdag

Kategori: Allmänt

Hello human beings!

Min spotify är verkligen dum i huvudet!  Först kan jag inte använda den för att jag ladddade ner en ny version, som det inte ens var någon skillnad på! 2 minuters waste of my life typ. Sen började Spotify bli allt mer och mer korkad så jag tänkte att jag helt enkelt skulle avinstallera den för att sen installera tillbaka, jag har ju trots allt ett premium konto liksom!
SÅ jag avinstallerar skiten och sen när jag ska installera om den så går det inte?? Whats up with that?
Så ah jag stänger av datorn för att se om det funkar efter att man har startat om den. När jag sedan sätter på datorn så kommer Spotify upp som ingenting har hänt! Bara det att alla genvägar och sånt har försvunnit så om jag loggar ut ur spotify och trycker bort den så måste jag starta om datorn för attt få upp den. Haha wtf?

Aja iallafall tänkte bara dela med mig av detta irriterande moment haha!

Idag hände allt som inte skulle hända! Jag gick och lade mig extra tidigt så att jag skulle kunna vakna upp och plugga extra, bli klar med min workbook (haha jaa jag har en workbook!) och några meningar som man ska skriva. Det som är jobbigt och tar tid med workbooken är att de jämt ska ställa en frågor typ "När skämdes du?" "När gjorde du något som du ångrat" Vadfan vet jag?? Hahah måste man tänka ut sånt när man jobbar med språk? Skrev istället om ett schampo som jag ångrade att jag köpte en gång.. Haha känns ju så irrelevant men kom verkligen inte på så mycket som jag ångrar!

Aja hursomhelst, jag gick och lade mig tidigt och sen vaknade jag klockan tre AM och var uppe till fyra AM! Snacka om att det pajade min groove. Sen försov jag mig och bestämde mig för att sitta hemma och plugga som fan. Jag har sjukt mycket att lära mig. Ca 128 kanji (kinesiska tecken) ska jag kunna! Och dessa tecken har MINST två olika läsningar... I'm dead haha. Detta hade ju varit lätt om det bara var det jag hade men jag har liksom tre andra stora ämnen att klara av D:

Iallafall ska sluta skriva tråkigheter. Har inte så mycket att skriva om idag då inget av intresse kommer hända. Fick iallafall presenter i lördags, cho nice! Typ pengar och en pyjamas av the folks, ett fett stort paket från the body shop av Hanna&Anders(seriöst jag kan öppna en affär hemma med sånt) en fotoram av Christian&Pia och en Tokyo guide book av Johannes&Evelina. Fint att alla i min familj kommer i par numera haha. Dock blir man mobbad för långdistans haha!

Har bland annat dessa från The body shop:


and



Båda har sjukt goda dofter!

Aja detta var allt för idag! Ciao my bellas! y bellos! (om det är någon som känner sig könsdiskrimenerad ....vet inte om det ska vara ett s på könsdiskriminerad men nu låtsas jag att det är det)

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2012-03-06 | 18:55:41
    Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/elenichrist

    åhhh, jordgubbs bodybutter vill jag med ha!! Luktar så gott och somrigt, så spara den till sommaren tycker jag! :) Eller den riktiga våren iallafall haha. Jag saknar lite att plugga faktiskt, så jag brukar hjälpa Hamid HAHA, what a sad life i have...Kommer se tillbaka på mig själv med hat OM jag kommer in på högskolan nästa år haha

  • malin säger:
    2012-03-09 | 21:26:04

    störigt det där med spotify x) men du använd grooveshark.com istället! Nackdelen med den sidan är att det ser lite rörigare ut och inte har lika bra svenskt utbud.. men jag använder knappt spotify alls nu pga reklamavbrotten :P

Kommentera inlägget här: