Yeezus

The list 2012

Kategori: Allmänt



Okej, jag softar lite då mitt huvud är sprängt efter tre timmars skrivande.. Hursomhelst fuck off tentor nu är skiten över! Nu svarar jag på en lista som jag typ tagit, översattit och gjort om haha. Är uttråkad men är för trött att göra något vettigt så här kommer det:

  1. Beskriv hur en människa är som du eventuellt skulle se upp till: Ärlig, sig själv, rolig och bra sjävlförtroende.
  2. En kändis som du har blivit jämförd med: Mariah Cary haha flera gånger, why people??
  3. Tre saker som irriterar dig mest hos folk: Dubbelmoral (på ett icke komiskt sätt), Ryggradslös och svinighet
  4. Det bästa som hänt denna veckan: It's yet to come haha! Förhoppningsvis klippningen lol
  5. Skumma saker som du gör när du är ensam: sjunger när jag är rädd, har en tendens att prata för mig själv haha...schizo much?
  6. Vad du skulle göra om du vann 1 miljon: Resa, kläder och spara!
  7. Finns det något som du är stolt över med ditt utseende och mindre stolt över, isåfall vad: Åh varför tog jag denna frågan! Haha hmm Jag gillar mina axlar, jag ogillar att jag är knubbig haha
  8. Något du brukar göra innan du går och lägger dig: Tittar på TV
  9. Något som gör dig ledsen när du tänker på det: Hmm.. Snö haha, inget direkt djupt som gör mig ledsen just nu!
  10. Det löjligaste du någonsin ljugit om: Hahah chips till familjen, vilket knappt var en lögn men ah mer säger jag inte haha!
  11. Något som du oroar dig för: Att inte utvecklas som människa.
  12. Finns det någon som du skulle vilja slå, isåfall vem: Hmm, nja har ingen ärkefiende direkt.
  13. Något du gör utan att veta om det (som någon eventuellt sagt till dig): Jag tar åt mig saker lätt tydligen? Något mer kommer jag inte ihåg haha.
  14. Ett ord som beskriver ditt nuvarande humör: Trött
  15. Ett fylle äventyr: Hmm, kommer ihåg när jag dansade på en klippa vid havet och ramlade sen tryckte eleni sin spritflaska i min mun haha det var sjukt kul!
  16. Sommarens mål 2012: Ha kul, käka en massa jordgubbar, mera tid vid havet och njuta av solen!

 

Haha and I challenge you guys! Att svara på dessa frågorna! Om ni orkar haha och inte kommer på något att skriva om.

Anywho! Nytt ämne. Igår målade jag (istället för att plugga.. Visst är jag duktig?) resultatet blev denna:

 

Ursäkta den dåliga kvalitén, har ingen scanner och denna är tagen med digicam + blixt. Sen lite omgjord i ett dåligt microsoft program för att "framhäva" linjerna mera. Tyckte det såg soligt ut med ljuset dessutom så ahh haha. Blev lite inspirerad av project runway att skissa typ!  Fint dock att man ser en massa skissstreck som jag glömt sudda ut men aja!

 

Nu får det vara nog!

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2012-03-13 | 21:01:26
    Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/elenichrist

    Ser faktiskt likheterna med Mariah och dig!!

    HAHAHAHA Spara!!! så typiskt dig! och kommer ihåg det där med flaskan med, fan va full jag var då hahaha.

    Jag ska svara på detta! nu till och med hehe

Kommentera inlägget här: