Yeezus

Tråkigt inlägg

Kategori: Allmänt

Klar med min första tentan! YES!...Vet inte direkt hur det gick men...Den är iallafall avklarad haha!
Sen om en stund ska jag åka och få min andra tenta överstökad, sen hem till mer plugg (Y)

Kan trösta mig själv med att imorgon eftermiddag är hela skiten över och då kan jag fokusera på roligare grejer! Woho! Har dock en tid hos optikern kl. 16:30 på onsdag och en tid hos utlandstudiergrejen kl. 10.00 på torsdag!
Det blir grejer det haha.

Jaa detta inlägget kommer nog inte vara så långt med tanke på att jag kommer sticka rätt snart.. herregud wich me luck, denna tentan kommer jag inte kunna så bra alls haha, har inte övat mycket och jag är bara allmänt dålig på grammatik.. Innan hade jag hörförståelse, haha blir alltid så nervös att jag inte ska höra vad hon säger eller glömma allt. Dock avskyr jag när de spelar upp saker på band, det är alltid värst! Slapp det idag som tur var..

Min dag kommer inte alls vara särskilt spännande, kommer göra tentan - åka hem- äta - plugga och kolla på TV haha, har fastnat för 28 grader i februari lol makes we want to go to Thailand.

Måste även beställa tid hos friören denna veckan, NO FORGETTING!
Men nu orkar jag inte mer haha.

Lovar att göra mera intressanta inlägg (med bilder haha) när jag är klar med min lilla tentaperiod!

Til' we meet again!




Update! lol (om någon hann läsa innan which I doubt haha)

Är stolt över mig själv som fick bokning av frisör per telefon avklarad.. Får alltid smått ångest när jag ska göra sånt haha. Måste säga att den frisören jag går till är asbra! Hon säger alltid det jag tänker men som jag inte vågar säga (känner mig alltid så himla nervös och skraj när jag går till frisören) It's like she can read my mind! Haha, när jag var hos henne innan så tänkte jag att det kanske bara var en coincidence men typ... Nu hände det igen! Haha så bra.

Aja nu ska jag fortsätta mitt plugg. Grammatik tentan gick åt helvete, jag gissade på typ hälften men aja! Thats life!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: