Yeezus

What happened?

Kategori: Allmänt

What, total missat att blogg.se har uppdaterat sin hemsida... Får hoppas att allt blir mindre komplicerat nu för jag är dum i huvuvdet när det gäller internetkoder <//3
 
Hej förrästen, long time no see! (jag har nog skrivit detta hundra gånger följt av "jag ska bättra mig") Men det ska jag, typ så fort jag sticker från Sverige. Jag känner alltid typ "Detta har jag redan sagt?" när jag uppdaterar här om mitt liv.
The bf is here iallafall! Så jag har guidat honom i några dagar, gått på stan, kalimera, museum, stan, kalimera, havet, stan, kalimera hahaha nemen kanske inte så mycket Kalimera men vi har iallafall gått dit två ggr!
Idag sticker Eleni från Sverige och jag sticker om 25 dagar.... Oh my gosh typ.
 
 Får lite panik och undrar vad fan jag har gett mig in på nu när det är så nära! Förut var jag mer "Nej det kommer gå så bra! Du har säkert mognat och är mer självstädnig då".....NÄR SKULLE JAG BLI DET? haha nemen det har jag väl på sätt och vis... Sen måste jag sparka lite på mig själv, jag kan bli alldelles för bekväm och lat.
 
Aja, jag funderar på att bli brunett igen.. Tycker ju själv att mina färger bleknar bort när jag har håret brunt men jag sparar mycket pengar på det (ska man färga håret ska man göra det bra och då kostar det) och så vet jag inte riktigt om jag pallar vara blond där borta. Inte för att man blir värsta "ohhhhhfff kolla blondinen!" Utan mera typ... Jag känner mig så amerikansk! I don't like that! haha. Meen aja får se hur det blir!
 
Hahaha gammal och dramatisk bild på mig som 17 (eller var det 18? mitt minne <//3) Big nose!
 

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2012-09-02 | 20:56:04

    haha ni är skit gulliga som är där så ofta! Helt klart favorit gästerna! Nu är jag framme och det känns skit konstigt- Förstår paniken du känner, den har jag känt själv med, känner lite fortfarande faktiskt, men det kommer bli skit bra!!

  • eleni säger:
    2012-09-02 | 20:56:37
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    haha ni är skit gulliga som är där så ofta! Helt klart favorit gästerna! Nu är jag framme och det känns skit konstigt- Förstår paniken du känner, den har jag känt själv med, känner lite fortfarande faktiskt, men det kommer bli skit bra!!
    (vet att kommentaren kom två ggr men ville testa en grej haha)

    Svar: Haha det roliga är att han vill gå dit igen! Joo asså paniken kommer och går, man får helt enkelt inte tänka så mycket. Haha ser ditt fb foto! (Y)
    Jessica

  • Sarah säger:
    2012-09-03 | 20:04:04
    Bloggadress: http://pyra.blogg.se

    Åååååååh, kan inte fatta att du sticker så snart! :c Hej, skype-dater när du är i Japan jao?
    Oroa dig inte, det kommer att bli bäst där borta!
    Aw, liten chey! :3

    Svar: I know D: typ tre veckor kvar! Helt galet :o Ofc! En massa skype-dater för jag kommer vara miss lonly girl nät jag är där! D:
    Jessica

Kommentera inlägget här: