Yeezus

Whatwhatwhaaat

Kategori: Allmänt

Heeej! Nu vart det längesen! (hatar när man säger/skriver vart istället för har det varit haha)
 
Hoppas det är bra med er! Själv mår jag illa av för mycket kakor och onyttigt. Jag fick ett sånt enormt blodsocker fall och var tvungen att köpa med mig hem lunch... Det ska man inte göra. Jag vill alltid köpa skit mat när jag är hungrig!
Aja ska skärpa mig ännu mera nu! Jag har faktiskt varit mycket nyttigare den senaste tiden så detta var bara ett undantag för en gångsskull. Har hållt mig väldigt mycket till frukt och sallad.
 
Iallafall, så skulle jag ju uppdatera bloggen för typ 300årsen och skriva om vad jag ätit och vad jag har på mig osv. (I haven't forgotten!)
Men eftersom att det inte blev av då så tänkte jag iallafall posta de tänkta bilderna! För nu funkar det att connecta kameran till datorn utan att den blir sepe (Y)
 
Från ett museum (kommer tyvärr inte ihåg från vilket.. kan vara det japanska naturhistoriska museet här)
 
 
(Jag vet, jag är så kass på att ta bra bilder haha :( )
 
Också från det japanska museet (Y) Tror det ska föreställa en räv, men är inte säker. Vet att rävar har en hel del myter bakom sig i japansk kultur. Ex. att vackra kvinnor kunde byta skepnad och bli rävar.
 
 
Typ en liten modell på hur de inhemska folken bodde. Tycker det ser likadant pretty much anywhere. Hyddliknande hus byggda på gräs och lera! Lite roligt hur lika olika kulturer ändå kan vara!
 
 
En slags kompass/pendel som skulle visa att jorden snurrar. Hur det gick till fattade jag aldrig haha!
 
 
Det lilla dinosaurie-skelettet sägs vara den dinosaurie vi är släkt med. Men det hade ju varit grymmare om vi typ var släckt med någon större dinosaurie! Typ T-rex haha...fast då kanske vi hade varit fast med de små patetiska saker de hade till armar. 
 
 
Din...oryefknsdkcsifus jag orkar inte kolla google efter stavning haha! Men ni vet vilken jag menar om ni ser jätteklon på foten!
 
Hahah shit tänker på Jurassic Park när jag ser bilden! 
 
 
Triceratops!
 
 
Stegosaurus! Haha
 
Okej, har väldigt mycket bilder som jag tog. Men ska inte tråka ut er med min fascination av utdöda djur haha!
 
 
Vad jag hade på mig i typ...Februari eller när det var jag egentligen skulle göra detta haha. En grå lång klänning som är "casual" typ.. Dock waay för varm för att ha nu! Haha minns när jag tyckte det var asgött när jag inte behövde vinterjackan längre....Det är nu ett minne blott hahaha!
 
 
Haha min gamla lägenhet! Shiit vad konstigt det känns att se bilder på den. Tiden går sjukt fort ändå!
 
 
Och nu lite matbilder haha!
 
 
 
Frukost (tror jag? haha) Som jag åt för ett tag sen. Egen gjord onigir med avokado salla, en banan + miso soppa!
 
 
Min typiska feta sallad som jag har ätit mycket av den senaste tiden!
 
 
Indonesisk? Curry haha. Den var väldigt oljig så jag köpte till Oolong te för att skölja bort oljan. Haha det låter så mycket bättre på engelska :(
 
 
Instant ramen! Aaasgod! Tyvärr kan jag inte ta med mig hem just den typen till Sverige för man måste ha den i kylskåpet. Men det som är så bra är att den är kalorisnål och smakar nästan lika bra som i en local Ramenya!
 
 
 
Yess..... fried food...not soo..healthy hahah. Så detta  äter jag oftast när jag "pig out". Jag fick värsta skumma suget efter fiskpinnar och potatismor..wtf typ? Så detta blev resultatet haha. Annars om jag är onyttig så äter jag även karage som är friterad kycklingbitar.. Sooo bad! No more haha.
 
Cakes för min och Yusukes anniversary!! Min tårtbirt! haha så sööt jag ville inte paja den :( But ofc I did!
 
 
Yusukes tårtbit! 
 
Kan inte fatta att det var 5 årsen vi började chatta! herregud vad tiden börjar flyga! Haha
 
Aja. Funderar på att städa min lägenhet och sen ta kort på det. Vet inte om det intresserar er. Men kanske? 
 
Orkar tyvärr inte skriva så mycket idag. är sjuukt seg! Men I promise I'll get better!
 
Till next time!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2013-06-22 | 23:44:48

    Haha jag dog nästan av chock när jag såg att du hade uppdaterat!!
    Jag gillar att du kan namnet på varenda jävla dinosaurie hahaha så kul!!
    Och tummen upp för bilderna!! Mera bilder tack! :D haha

Kommentera inlägget här: