Yeezus

Klänningar

Kategori: Allmänt

Yoo nu uppdaterar jag igen!
Livet leker (haha varför säger man så?) eller ahh vissa delar är segare än andram jag vågar inte hoppas för mycket om resan i sommar känns lite segt men vi får se vad som händer helt enkelt.
Men annars går det bra typ! Jag har hittat min studentklänning och balklänning! Allt som fattas är klänning till student festen och alla dessa jäkla skor man måste köpa haha (ofta jag inte vill köpa mer skor haha)
But yes här kommer förhoppningsvis bilder på båda klänningarna~~
Studentklänningen:
Balklänningen:
Jag kommer då inte gå på min skolas bal utan det blir elenis skola.
Jag har förövrigt fått studentmössan beställd so it's on its way bitches! Exakt så som jag ville ha den woho! Som sagt nu återstår bara skor och smycken!...och den där jävla klänningen haha! Sen allt skolarbete, kommer bli klar med projekthelvetesarbetet imorgon! SKÖÖNT! Och hmm...matten får jag faktiskt börja prioritera haha har verkligen slarvat där.. Lyckligtvis är det inte så illa som jag trodde. Detsamma gäller Japanskan, börjar få VG i det istället och det tycker jag inte om alls! Språk är något jag helst vill ha MVG i. Har ett fett stort arbete i Naturkunskap B, ska välja en inriktining att skriva om och jag tror det förmodligen blir en nervsjukdomsinriktning för min del. (Haha intresseklubben sprängs av överbelastning)
Sen hmm....vad har man kvar sen då?
Ett gigantiskt jävla japanskaprov, nationella prov i matte C WOHO!!, det där naturkunskaps arbetet, förmodligen nått töntigt prov på arbetsmiljö och säkerhet, Textilskit....Hmmm jaa än är skolan inte slut iallfall
(gillar min avslutning på detta inlägget...låter verkligen som en klatchig replik)

KOMMENTARER:

  • Sarah säger:
    2011-03-27 | 17:03:15
    Bloggadress: http://moonshadow.blogg.se/

    Love the dress :* borde nog oxå leta lite efter sådant nu. Efter imorgon slipper vi projektarbetet <3

  • eleni säger:
    2011-03-28 | 19:41:54
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Wowowow, jag älskar balklänningen! (this is the dress) vi kommer verkligen matcha skit snyggt! heheh

Kommentera inlägget här: