Yeezus

Hmm

Kategori: Allmänt


Hej, Sitter framför datorn i Johannes rum...när jag egentligen ska städa i mitt gamla hehe...

Oh well nu har jag spenderat min andra natt i mitt nya rum och det känns lite bättre, fortfarande ovant dock.








Japp då kanske ni undrar lite om dessa något annurlunda bilder...ehum well...när jag rensade och städade mitt rum hittade jag mitt gamla läppstift (och jaa det såg fräsch ut! Skulle aldrig använda det annars X_X ) men men så testade det för att kolla om det verkligen passade mig ... Jag har ju små läppar så det är lite svårt för mig att ha sånt, så vad tycker ni? :O
Jag är ju inte direkt typ kendra eller nån känd bloggare/modell ...men iallafall ni som läser får gärna lägga en kommentar..och inget elakt nu! D: ..om det är fult så kan ni bara typ...lite artigt föreslå en annan färg eller ingen alls höhö...
Och juste ja...ögonbilden...finns ingen direkt anledning till...har inget smink..har dock reducerat (hahah noway att jag har så perfekt hy)


Och jaa..som sagt bilder kommer på rummet!..tog några igår..men insåg nu att dom är för mörka






KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2009-07-21 | 22:40:43
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    HAHAHA, VEM FAN ÄR KENDRA?! xD



    ne, men jag tkr att det ser ut att passa ju (Y) fast det är ju alltid annorlunda irl, men på bilden ser det iaf bra ut, tkr jag ;) ahaha

  • malin säger:
    2009-07-22 | 16:47:19
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    haha kenza?



    jag tror INTE att du har för små läppar för läppstift

    xD jag kan däremot inte säga om just den ser bra ut eller inte. får se i verkligheten.

Kommentera inlägget här: