Yeezus

Var är insperationen?

Kategori: Allmänt

Alltså BLÖH!!!

Jag hatar min mage, jag hatar typ allt just nu -_-''
Ser liksom inget possitivt alls nu allt är bara skit för tillfället. Imorgon är det onsdag, usch på det! Jag orkar inte med bild och form nu och jag orkar inte heller med svenskan...
Jag hatar muntliga saker.
Undrar om det finns nått som kan få mig på bättre humör?
Börjar bli lite desperate efter att få bli glad igen.

Låg typ och sov mellan frya och fem idag och när jag vaknade var jag thelt skakis. Allt bara sög! Jag vill resa bort, långt långt bort.
Helt ärligt tror jag att jag håller på att få tillbaka min deperission igen...

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2009-03-25 | 19:03:38

    palla med komplex och skit, vi reser iväg till en en stad av sprit. Med en måne av glass vi skjuter en fnass!! ...jag vet inte ;o

  • eleni säger:
    2009-03-25 | 22:19:10
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    följ med mig till australien. där ska jag bosätta mig, och antagligen dö som gammal.

Kommentera inlägget här: