Yeezus

Mellandagsrea stage 1

Kategori: Allmänt

yoooo
Lol jag lyssnar på hip hop (ofta?) nemen råkade klicka på nån random artist på spotify och då tänkte jag "what the hell" och började lyssna haha. Jaa intresse klubben antecknar haha.
Men men den låten som jag lyssnar på just nu är rätt soft, lite sådär 70-tals sound. Me like lol.

Aja haha ska sluta snacka skit nu!
Idag var jag på stan med Sähsmat och syndarMalin (hahaha nu har jag ett fint smeknamn på dig allt!)
Och då fick jag köpt detta:
(haha jag är en sån naturbegåvning på att ta kort :D .....ironin flödar ~~)
Lipgloss, nagellack och hårbortagningsmedel = me like!, detta var väldigt billigt för att vara åHlens! haha.
så allt blev
  • En grön see through tröja 99:-
  • En svart midjekjol 150 :-
  • Hårbortagningsmedel 30 :-!!
  • Nagellack 49:-
  • Lipgloss 49:-
  • (hahah är osäker på prisena på nagellacket och lipglosset)
Idag när jag tittade mig i spegeln kändes det som om jag inte har nån midja o.o.... Asså åhh! alltid nya kroppsproblem! haha
Meen snart vettni då ska jag ta kort på mitt rum, efter att jag fixat allt :D har bara TV, gardeniner och bokhylla kvar!
Ghostface Killah haha I dig the name typ, jag hoppas inte att detta är ännu en artist som jag är helt efter med! haha  (men Jessica vet du inte vem det här är!!) lol det är faktiskt nått jag får höra då och då.
Nee snart ska jag fixa Diablo, leta upp dextrer boken och börja läsa den, fixa projektarbete och så MÅSTE jag tvätta snart D:
Och anitngen imorn eller i överimorn kommer dag 3.... svårt att ta kort på vad man äter haha xD och idag har jag varit fet xD

KOMMENTARER:

  • Sarah säger:
    2010-12-27 | 21:23:26
    Bloggadress: http://mooonshadow.blogg.se/

    Fiiiint! :*

  • eleni säger:
    2010-12-28 | 00:13:15
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    hahahha åHlens<3

    bra köp, kjolen var jätte fin!! :D

  • malin säger:
    2010-12-29 | 21:13:56

    spännande att få se hur det blev med rummet ju!



    det låter najs :D tror han är med i wu-tang!

  • eleni säger:
    2011-01-04 | 15:36:21
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    MEEEEEENN, uppdatera mera!!! hahah

Kommentera inlägget här: