Yeezus

Måndag och dystopi

Kategori: Allmänt

hej!

Så idag har det faktiskt inte hänt så jätte mycket...Det har vart en typisk måndag:
  • Vaknar senare än planerat = snooze
  • Ångrar outfiten lite halvt
  • Hinner inte ta den planerade morgon promenaden
  • Dör i skolan
  • Sitter och klagar uner bildlektionerna över hur dålig luft det är i salen
  • Drar ut på tiden och äter på tok flr mycket
Japp! Mina vanliga måndagar.. Japp de suger oftast!

Har förrästen börjat...eller börjat jag är igenom halva boken för att den är så lättläslig.. Men iallafall så heter den 1984 och är en känd dystopi bok som är skriven 1948. Lol lite kul att läsen nu 2010, speciellt när den ska föreställa framtiden och man inte ens var född då..

Får en konstig stolthets känsla vem fan bryr sig vilket årtal man är född haha.

Men japp.. Nu har studiebidraget kommit!! :D = I'm happy!! Så imorn blir det förmodligen stan med suss!

Lol kollar på americas best dance crew(?) lol jäkla apor som hoppar runt som galningar :( vill också :(! Fast min koordination suger haha.



KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2010-06-01 | 13:45:31
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    hahaha, jag och pappa kollade också på americas best dance crew!! :D

    Kan inte du ringa mig när du ser detta? pallar inte ringa när du är så dålig på att svara xD

  • malin säger:
    2010-06-01 | 16:28:23
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    alla kan dansa(y) säger vi.. :D vad hette filmen vi såg hos dig btw?

Kommentera inlägget här: