Yeezus

Inget nytt

Kategori: Allmänt

Wooohooo nu är självförtroendet på topp!.......not Har haft en ganska dålig vecka och än är den inte över trots att det är måndag (dock är måndagar som söndagar för mig) men ahh.. herregud. Meen meen ska inte klaga. Alla har sina dagar. Idag har jag varken vara duktig eller nyttig vilket kommer leda till att jag kommer få stressa som fan. Har inte jobbat med mitt lerhuvud på länge vilket leder till att jag bara har två veckor på mig att få ihop det haha.. KILL MEE PLEASE?? oooch projekt arbetet? Jaaa öhh... haha vill inte ens kommentera det. Men som sagt jag ska fixa det haha.... Usch! Aja nog om detta. Jag funderar på om jag ska titta på film innan jag drar mig till sängs... Men får se om jag pallar haha, jag kollar sällan själv på film nuförtiden. Meen meen nu ska jag sluta skriva skit och dra mig!

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2010-11-30 | 16:12:48

    sv. hahah det kan man säga >.< vad hade ni för tema då?



    lol btw. trodde du laddat upp "engla provar nya hotmail" videon jag ba vaad är det roliga!? :@ (anonsen)

  • malin säger:
    2010-11-30 | 16:13:26

    sv. hahah det kan man säga >.< vad hade ni för tema då?



    lol btw. trodde du laddat upp "engla provar nya hotmail" videon jag ba vaad är det roliga!? :@ (anonsen)

Kommentera inlägget här: