Yeezus

hår rubrik nummer två

Kategori: Allmänt

Tack för kommentarerna haha, kände att jag  behövde lite förslag eftersom att jag själv var ganska osäker på vad jag skulle välja. Det blev ljusare..
Tänkte som sagt i någon mörkblond nyans som passar bra till mina bruna pigment och så funderar jag på att liksom slinga det lite så det blir lite mera "djup" i håret om ni förstår vad jag menar ;o

Men nu är frågan...Vilken sorts mörklbond haha, eller ahh det kanske är lite överdrivet att gå in på så mycket detaljer men tänkte liksom...rågaktigt? honungsaktigt? Jag vill gärna undvika de gula pigmenten ganska mycket men vilken nyans av mörkblont är det som jag försöker fundera ut nu.. Och om man ska färga hos friösren och vilken friösr. Haha det blir mycket att komma fram till D:

Men ska googla lite insperation!

KOMMENTARER:

  • Ryou säger:
    2010-10-15 | 15:43:48
    Bloggadress: http://ryoustyle.blogg.se/

    Jaaaa go for blont! Vet inte knappt vad alla nyanser heter men kan väl bara vara smakråd med bilder framför mig är jag rädd för D:

  • eleni säger:
    2010-10-17 | 23:53:35
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    rågblont tycker jag!! och gör det hos en frisör, det är värt pengarna!!

Kommentera inlägget här: