Yeezus

Mina syskon!~~

Kategori: Allmänt

Hej, detta inlägget ska handla om mina syskon så ahh kan ju lägga in lite bilder och berätta om dom lite smått...de flesta kan nog en hel del om dom men ändå!
(Tyvärr blir det upprepning utav bilder lol...kunde inte ta nya bilder för allt blev för suddigt!)
(hahah fan så egocentrisk eftersom att jag är med i de flesta gamla bilderna lol)
Men aja! Iallafaal. Christian! 10 år äldre än mig och smart. Många upplever honom som väldigt seriös (vilket han har blivit) men när jag var liten var han typ "den roliga" om man säger så. Jag kommer ihåg att jag alltid brukade skratta åt hans skämt typ. Brukade alltid lyssna på hög metal uppe på vinden och åkte ofta iväg på festivaler och så. Typisk öldrickare! Och han hade en läskig kompis som hette Rasmus som alltid skrek när han förlorade på spel och sådant haha. Seriöst jag trodde alltid att han skulle kasta ut sin dator genom fönstret när han var här.
Född 17 Juli 1982 (haha han är den enda som jag är osäker på födelsedatumet...lite pinsamt men ah)
Hanna, 7 år äldre än mig. Om man tittar på kort från när både jag och hon var små så såg vi väääldigt lika ut. Många tycker att vi fortfarande liknar varandra. Men personlighetsmässigt är det ganska stoor skillnad. Hon är inte alls blyg som jag är och väldigt framåt. Intresserad av rollspel, vampyriska saker, anime och religion. Hon pluggar religion på högskolan och kan typ doktorera? eller vad det är man gör i det. Hon bor sambo med Anders och flyttade hemmifrån våren 2008. De har varit tillsammans i ca 7 år och ska förmodligen gifta sig om ett år eller så! Född 14 Februari 1985
HAHAHAH kunde inte hålla mig från att ta denna bilden... låt oss hoppas att Johannes aldrig ser detta haha.
Nemen Johannes är knappt 2 år äldre än mig... Fast han insisterar på att det är 2 år haha. Mer som en tvilling än en storebror tycker jag då. Jag och han var jätte nära när vi var små och eftersom att jag var vääldigt mörkrädd när jag var liten så brukade jag sova i hans rum haha. Vi bråkade alltid när vi var små, han retade mig och jag slog honom haha. Ibland blir det fortfarande så. Wow nörd och gillar att gå ut och festa. Född 3 December 1990
Yes det var mina syskon haha.

Jag är yngst som alla vet.

Aja det var allt för denna gången...lol... Tänkte lägga in ett Southpark klipp men youtube hatar mig så det gick inte :(

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2011-02-28 | 21:14:39
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    hahahha han tycker att ni är som tvillingar med xD

    hahaha christian = den rolige? Kan så inte tänka mig det hahah

Kommentera inlägget här: