Yeezus

Packar!

Kategori: Allmänt

Yess jag har precis packar klart mitt bagage! ska bara packa mitt handbagage och sen är jag redy to gtf out of Sweden typ!
Har fått en hel del nu innan resan, bland annat väldigt dyrt shampoo&balsam av märket Sebastian. Ska se om det märket är så himla bra som jag hört! Dessutom fick jag en digital kamera, nikon! Än så länge verkar den vääldigt bra (asså för en sån dålig fotograf som mig då haha) Sen blev jag medlem på the body shop? Jag vet inte hur detta hände men en vääldigt skillad försäljerska + grupptryck från min syrra och mamma haha. (sen betalade mamma medlemsavgiften lol) Men anledningen till att jag var där för att jag ville köäpa ansiktsprodukter, så nu ska jag testa Seaweed produkterna i ca en månad. How convinient! Sen fick jag även munskölj (viktigt med tandvård haha), zinkpasta, allergitabletter och plåster! Egentligen skulle Mimis mamma fixa rabatt men vi var förlångsamma så vi fixade det igår istället.
Här kommer lite bilder på packningen för nu kan jag äntligen ta kort haha!
bild på testpackningen!
Packade om!
Lite mer organiserat och välplanerat! plus ett kilo mindre = bra!
Självklart är min kamera rosa haha!
Och svart! à la wannabe cool girl punk yeah! (lol)
yesss men nu har jag handbagaget kvar, mindre än nio kilo! Wish me luck!

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2011-06-30 | 13:57:17
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Shit, det är verkligen helt sjukt att du ska dra!!!!!! omg!

    Glöm inte att blogga HELA TIDEN och keep us posted!! Jag ska blogga mkt med, så att du vet vad som händer här i TRÅKIGA sverige!

    Gonna miss you like crazy!! ha det skit bra nu!!

  • eleni säger:
    2011-07-01 | 00:05:05
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    svar: hahahhah landala är där Elin bor, hennes lägenhet you know! Min man bor i nödinge hahha

  • eleni säger:
    2011-07-01 | 00:06:40
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    svar två: haha ja, det var det jag berättade i måndags!

  • malin säger:
    2011-07-01 | 17:41:45

    SÅ kul!! ha det fint <3

Kommentera inlägget här: