Yeezus

Halloween lördag och "nya" bilder

Kategori: Allmänt

Yooo!

Idag är det måndag och min "nya" kurs har börjat.. Jag får plugga lite glosor snart. Har glosförhör imorn! Dock rätt enkla hehe.

Nuuu ska jag vara duktig och lägga upp lite bilder. Dock inte så många. Jag glömde min kamera när jag skulle på Halloween fest i lördags :( haha så synd! Ville ju ta en massa fula egopics och lägga upp! Aja snor lite från Sarah och lägger upp som jag brukar göra.

Från lördags. Skulle klä ut mig till en docka men ahh blev ju rätt amatörigt typ. Inte för att jag var så himla ambitiös haha.



Me and Sarah <3



Fylle egopic haha!

det var en väldigt fin lördag med flum, sånger i bussen och sen en hel del drinkar (billigt billigt dessutom!)


Yäs yäs! Idag fick jag tillbaka min tenta och det blev VG på den! Happy happy am I. Hoppas verkligen det blir VG på det andra annars får jag det ej som slutbetyg D:


Håller förövrigt på att tvätta! För första gången på typ tre veckor = dåligt! Har dock förvånansvärt en del kläder kvar. Aja klär inte direkt upp mig på vardagar iallafall.

Idag bestämde jag mig för att gå in mina snygga skor så att jag faktiskt kan ha de ute. De är rätt höga haha man får gå som en geisha typ. Det går inte riktigt att gå med långa steg. Men som man brukar säga! Vill man vara fin får man lida pin!
Sen var Malin här och drack te och så åt vi taco, haha ovanligt hemma hos mig. Men gött vare!



(De är snyggare i verkligheten)

Förde förövrigt en del bilder till min nya dator! (det blev den som jag bloggade om i förra inlägget) Och så hittade jag lite citybilder från Japanresan som jag bara måste lägga upp för att det är fint med citylights!





Från nått torn i Shinjuku <3 (jag är grym på att komma ihåg namn och locations verkligen haha)

Aja bör nog dra mig till sängs! Ska till skolan imorn och innan dess ska jag försöka hinna tvätta klart och efter det blir det en eventuell kaffe (te för min del) med en klasskamrat och sen stan med Susanna. Gött med lite saker på gång.

En god nyhet från ingenstans är att jag fortfarande är galet nöjd med min ekonomi och får ännu mer pengar imorn. För en gångsskull liksom. Sen är det alltid en känsla att spara ihop egna pengar (eller ahh de pengar man får från staten haha) .

Aja nu ska jag sluta babbla, hoppas alla har det grymt bra!



KOMMENTARER:

  • Sarah säger:
    2011-12-02 | 15:43:21
    Bloggadress: http://mooonshadow.blogg.se/

    Gosh, vad snygga skor! _

    Din sko eller? Har nog också checkat in dem, as snygga! Ska dock försöka undvika sådana skor, speciellt under vintern, haha. xD

    Kan nog köra på max 8 cm klack som högst typ. :P

Kommentera inlägget här: