Yeezus

Junis aprilväder

Kategori: Allmänt

Heej heej, Jag skriver igen haha!

Idag har jag varit och simmat med Sarah, det var faktiskt rätt uppfriskande. Sen var vi skit hungriga så vi åt sushi (som vanligt lol) Sjukt gott, och jag fick i mig 9 bitar haha..wow! Var sjukt mätt efteråt dock men det kanske var lika bra det.
Och nu sitter jag här framför datorn och undviker det nödvändiga, städning och tvättning av kläder! Haha jag orkar inte D: Men det måste la göras snart. Mitt rum är lite av en katastrof, tog faktiskt en bild men jag orkade inte resa på mig så man ser inte ens hälften haha.


Förresten stör jag sjuukt mycket på vädret, ena dagen kan det vara jättefint och sen de andra dagarna kallt, blött och äckligt!Tycker det är svinstörande! Är det sommar ska det vara sommar. Regn får vi ju jämt i vilket fall som helst.
Aja, njuter iallafall av solen nu, sitter ute faktiskt (haha fick ett ryck och gick ut i trädgårn och satte mig nyss)

Snart ska jag förresten fixa håret! Funderar till och med på att vara såpass spontan att jag ska ringa frisörsalongen imorgon och fråga om de har tid. Det jobbiga är att jag kan bli inringd imorn så jag vågar typ inte beställa tid förrän samma dag. Sen vill jag inte tacka nej denna gången för jag har tackat nej så himla många gånger känns det som :/ Men ahh, ska fixa den fula utväxten och färga det liite mörkare tror jag. Är jättesugen på att fixa naglarna men det kan jag inte göra än iallafall : < haha shit vad negativ jag låter!

Såg btw en sjuuukt äcklig insekt inatt, vaknade av att den flög omkring i mitt rum. Trodde först det var en geting för den hade en spetsig bak. Sen när jag tittade lite närmare såg det ut som en skalbagge men jättestora ben som en spindel typ (ingen harkrank, den var för tjock som en skalbagge typ) = ÄCKLIGT! Fick panik och klarade inte av att döda den. Så jag gick ner och lade mig i soffan istället. Och sjävlklart när jag var påväg att somna så vaknade far min och skulle till jobbet! Fick iallafall till slut min sömn.

Aja får blogga om något mer relevant någon dag (när nu det händer haha)

Ciao for now!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: