Yeezus

Fin helg, dags för nya äventyr

Kategori: Allmänt

Tja alla goa människor! Haha

Fatta att jag är rätt pepp idag liksom! Igår var jag verkligen inte pepp....Kan ha att göra med att jag var bakis och svintrött!
Sov bara ca 3 timmar igår HAHA inte undra på att jag var sepe! orkade knappt ens säga hejdå till far min haha *dålig samvete*

Tja då sticker man om några timmar. Dock kommer hela denna dag att spenderas med en massa resande.

Kommer åka mot Stockholm 16:15, framme ca 17:15 och vänta till 18:25, sen bär det iväg mot Beijing, Kina. Vänta där i 7 f*cking timmar! Gosh gosh! Sen runt 18-19-00 (Kina tid) åker vi mot Japan! Och är framme 21.00.

En hel dag hahah. That's all I have to say.

Dock värt det med tanke på att biljetterna var billiga!

Så jag har lovat bättre bilder än förra gången. Haha byggnader är ju fina :( Men med tanke på att både Emma och Ylva gillar att ta kort så kommer det bli en del på oss haha.

Får se om internet på hotellet är bra! Sist sög det verkligen och man kunde inte ladda upp bilder på bloggen. Om det inte går så laddar jag upp dom på fb!

Hade förövrigt en sjukt nice kväll i helgen! Thanks guys! You will be missed ;)



Jag och Ylva på paprika haha..Salladen var inte så jättegod :( Fick ont i magen med!



VinarMalin haha!



Kvällens Camwhore! Haha :D



Cheers! Grönt vin på Saint Patricks day!



Hahaha fiin kväll!

haha istället för att vara vettig så höll jag på med en astöntig grej. Får se om jag gör klart den så kanske ni får se den sen när jag kommer hem hehe!

For now!

Ciao!

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2012-03-19 | 14:03:57

    Jag kommer sakna dig!! blogga ordentligt nu ;)

  • eleni säger:
    2012-03-19 | 22:47:28
    Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/elenichrist

    HAHAH CAMWHORE?! well fuck you xD hahah skoja, saknar dig redan D: Jag vet, waring för salladerna på paprika!! Jag får ALLTID ont i magen av dom :s

  • Sarah säger:
    2012-03-20 | 14:59:43
    Bloggadress: http://mooonshadow.blogg.se/

    Kommer att sakna sönder er babe! :*

    Ha nu så kul där borta. ;D

Kommentera inlägget här: