Yeezus

Oj oj oj

Kategori: Allmänt

Tjaa bloggen!

Haha gud, känns som om att blogga börjar bli "utdött" och att instagram är den nya thingen?
Meen eftersom jag är efter och careface som jag är bloggar jag ändå (Y) haha.

Aja! Idag har jag varit duktig och sprungit, minst 5km. Sprang på ett nytt ställe för alla work-out crazy's och jag kände mig så otroligt otränad när en grupp tjejer sprang förbi mig, haha seriöst de såg ut som amazoner! In a good way! De hade typ min dröm kropp, vältränad (inte så att magmusklerna syns och man ser ut som en kille) Haha I need to keep up my game!

Also! Igår fick jag reda på att jag kommit in på en japanska skola i Shibuya *holyfuckingshit* haha, så ja det är typ 90% chans att jag sticker till hösten! Det kommer vara så nervöst... Speciellt första skoldagen...Jag kommer typ.. spy. Aja jag får liksom skärpa mig, man kan inte gå runt och vara rädd för förändring resten av livet. Jag är ju inte olycklig som jag är nu, men det känns så händelselöst! Det bara känns som om jag vill vara där, iallafall just nu. Vem vet jag kanske ändrar mig. Så jag känner mig väldigt peppad och lite halvt panikslagen nu. Men en sak i taget!

Har fått mitt jobbschema för i sommar! Sen har jag jobbat 4 gånger denna månaden och kommer jobba minst 5 gånger nästa månad. Mitt schema börjar alltså inte förrän i Juli, men det som är skönt är att jag inte jobbar varje dag så man kommer liksom ha en sommar med! Däremot kan jag bli inringd. Hursomhelst, money money money!



Gammal bild!

Aja ha det gött!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-05-31 | 10:27:54

    åh va roligt att du kom in!! Grattis!!!! :D

  • eleni säger:
    2012-05-31 | 10:29:41

    kommentaren var från mig lol haha

  • Chibi säger:
    2012-06-05 | 22:46:33

    Underbara nyheter juh! Haha, blir mycket bloggande när du är där om du nu oker hoppas jag<3 OwO

Kommentera inlägget här: