Yeezus

Brunett + 5 dagar kvar..

Kategori: Allmänt

Hej mina käre vänner!
Jag sitter och segar framför datorn fast jag borde egentligen börja på min packningslista. Men ahh hade ju tänkt att sno the bf's kamera men han tog den med sig (han är lärarassistent här) DAMN IT! Tänkte visa bilder från Stockholm och Kiruna och stugan som vi fått!
 Men aja, får ta och göra det snart iallafall.
 
Jag ha iallfall blivit brunett nu! Good girl gone bad!....not so much. Men jaa, det kändes iallafall bra för mitt hår är ju redan skadat från all blekning och så kan jag ju fokusera på att fixa det så det blir sådär fint och lent och shiny så man slipper gå omkring i Japan och ha komplex (de har sådant hår + tjockt.....not fair!) Kände mig alltid som ett troll när jag gick omkring i Shibuya!
 
Aja here's the result:
 
 
Det är lite kopparfärg i och så slingat i lite olika nyanser för att få fram mera lyster (så det inte blir tråkigt!)
 
Var förövrigt på stan, köpte lite alkohol till fredagen och så köpte jag en BB-kräm av garnier och en ny eyeliner från Isadora - waterproof! Och den var riktigt svår att bli av med när jag testade den på handen, fick liksom skrubba bort det haha hoppas det inte blir lika jobbigt att ta bort det från ögat. Men waterproof är bra för min del för mitt smink blir så lätt rinnande och så ser jag ut som en pandaliknande trashwhore (om jag har det länge och svettas mycket!)
 
Aja jag ska gå och kolla igenom vad jag ska ha med mig i mina rosa resväskor (haha mamma köpte rosa resväskor till mig, matchar med min mobil som inte funkar)
 
Aja til' next time!

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2012-09-20 | 13:45:35

    hoppas du har sminkborttagning (waterproof) för annars blir det garanterat jobbigt att få bort det från ögonen! btw, du får recensera den där bb-krämen sen ;)

  • eleni säger:
    2012-09-20 | 16:40:27
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    haha vad är en BB-kräm?? Det blev jätte fint med brunt! :)

Kommentera inlägget här: