Yeezus

Framme då!

Kategori: Allmänt

Heeej! Nu är jag då framme i Japan.... Typ wtf? Vad gör jag här? Haha....

Nemen det kommer väl kännas mera meningsfullt när jag börjar skolan senare.
 
 Iallafall! Idag kom jag fram ca 7:30 (Japansk tid) men anländningen för min del blev sjukt förskjuten då jag fick förklara för tullen varför jag inte hade något studentvisum och varför jag inte kunde min adress (haha asså jag är ju som vanligt sämst på att förbereda mig!)
 Sen fick vi ta oss till Shinjuku och jag fick läsa igenom världens tråkigaste kontrakt... Med Jet lag och hade inte fått någon sömn två dagar i rad.... Fatta att man var trööött haha! Aja men det gick bra! (dock bryter jag mot några regler) men försöker hålla det så diskret spm möjligt!
 Lägenheten var sjukt smutsig och lakanen var äckliga så det var verkligen ett minus.. Det blir att tvätta och städa hela lägenheten imorgon! Har köpt nya lakan idag och bäddat rent iallafall!
 
Hahah är sjukt trött så ska nog inte skriva mera.. Men kan verkligen säga att tankarna vandrar iväg här borta! Och sjävklart saknar jag er!
 
 
Men åhh internet suger, får ladda upp imorn istället och berätta mera ingående...däckar nu haha Gott
 

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2012-09-26 | 17:20:30
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    haha jessica då, din adress får du ha koll på!
    Vilken tur att din lägenhet inte är så stor då, inte så mycket att städa! Man får se det från den ljusa sidan haha xD

Kommentera inlägget här: