Yeezus

Snabbinlägget härdå!

Kategori: Allmänt

Hej, skall strax gå ner och sätta mig i bilen för att åka mot Kiruna! Det blir mycket resor här haha, Nemen Stockholm var väldigt kul och jag åt sjukt mycket och gick sjukt mycket (vi hade inget tunnelbanekort)

Ahh men iallafall kan skriva mer om det när jag kommer hem och eventuellt sno Yuusukes bilder! För min kamera funkar inte, dock har jag fått ett nytt batteri så jag måste ladda kameran....det har jag glömt....sämst är jag haha. Aja inte hela världen där!

Hoppas ni har det bäst!

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2012-09-13 | 15:36:47

    ja värst vad du reser nu hahah alltid problem med kamera..

  • eleni säger:
    2012-09-14 | 10:18:07
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Ska Yuusuke med till Kiruna med?? :D Åker ni dit för att han vill se allt eller för att du ska säga hejdå eftersom du ska vara borta ett år? :O

Kommentera inlägget här: