Yeezus

Taggar inför Stockholm

Kategori: Allmänt

Asså jag måste ladda min digital kamera för nu har jag INGEN kamera what so ever och det funkar ju liksom inte!
 
Hursomhelts! Baba är "på jobbet" dvs på cyber och agerar assistent till min gamla japanska lärare haha. Jag ska städa och göra nyttigheter hade jag bestämt under tiden...Och nu sitter jag här framför datorn (Y) Nemen jag ska städa alldelles strax och kanske springa... Kan behövas eftersom vi ska till min mormor som är en riktig göderska!
Sen tidigt nästa morgon ska vi till Stockholm och vara där Fredag-Lördag. Fattar inte hur vi ska hitta där, jag hittar som en kratta i Stockholm :(
 
Aja igår var vi ute typ hela dagen! Gick till stan från mitt hus och så gick vi omrking och tittade på alla växter i trädgårdsföreningen. Sjukt fint måste jag säga för att vara en person som är helt ointresserad av växter! Blev genast på bättre humör och så drack vi té och varmchoklad på deras café... känns som om min svenska är alldelles trasig haha.
 
Jag tog bilder med Babas kamera så får be honom skicka bilderna till mig sen, om han inte har sladden med sig nu!
 
Sen iallafall så rörde vi oss mot läppstiftet för det ville han se så vi tittade på det och opera huset och sen var vi båda skit hungriga så vi gick till en Thai restaurang som hette Spice, den låg där gamla kungsgodis förut låg haha! Det var iallafall väldigt gott där och spicy! Just the way I like it! (Y)
 
woho taggar inför shopping i Stockholm! Är sjukt trött på Gbg och det gråa vädret!
 
Åker iväg countdown: 19 dagar kvar

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2012-09-06 | 18:16:03
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Haha ja du MÅSTE fixa din kamera!! Vad ska ni göra i sthlm? Och ska Yuusuke med till din mormor? Meeting the hole family! :D

  • malin säger:
    2012-09-08 | 17:15:36

    kommer du inte ihåg att vi ragea på den där restaurangen och skulle bära svart hahah rip kungsgodis

Kommentera inlägget här: