Yeezus

Ett år närmare botox!

Kategori: Allmänt

Hej vänner!
 
Ursäkta mitt sega inlägg! Jag har varit stressad och otålig och på dåligt humör de senaste dagarna. Tyvärr när min familj var här, usch jag har aldrig presterat bra när jag är pressad.
Hoppas på bättre fortsättning och att familjen hadde det roligt här.
 
Nu är jag förövrigt 21.... Känns weird. Jag precis som alla andra människor på denna planeten trodde jag skulle vara någon helt annanstans när jag var yngre. Haha sån efterbliven unge jag var tyckte jag att man skulle gifta sig när man fyller 20.... Dumt som bara den! Kommer ihåg att jag sa till min kusin när han fyllde 20 "Varför gifter du dig inte? Du börjar bli gammal nu ju" Haha wtf?? Om en unge hade sagt så till mig hade jag typ dödat den! Haha.

nemen skämt åsido. Inget har förändras så mycket.. Jag är lika rynkparanoid som jag var när jag var 20, lika förvirrad och lika ....jag? Haha. Aja har hört att det inte är förrän man fyller 30 som man börjar känna en riktig förändring. Om det inte hade varit för rynkor så hade jag faktiskt sett fram emot att fylla 30. det verkar som en rätt skön ålder typ. Men vad vet jag, känns som om ju äldre man blir desto mer komplicerat blir livet. Jag måste liksom påminna mig själv att njuta av livet som jag gjorder som en unge.

Får dock lite panik när jag läser om hur folk får sitt drömjobb när de är 22... Om jag bara var säker på vad jag ville bli så hade jag väl antagligen varit samma men, jag vet inte det känns inte som om jag vet hur man gör för att kämpa för något, för jag har typ aldrig gjort det? Jag har alltid haft det rätt lätt för mig och det har antagligen gjort mig rätt lat och omotiverad.
 
Många säger till mig "men du är i Japan!" Och det fattar jag, det är något liksom. Men jag går liksom på en språkskola, det kommer inte ge mig några meriter alls om jag nu inte tar det internationella testet. Jag vet inte, Japan trivs jag i men samtidigt har jag er hemma och universitet... Men jag har Baba här... Bajs på Japans och Sveriges distans... Och Sveriges sugiga väder!!!
 
Aja jag hoppas att jag kommer på något rätt snart. Så att jag inte är 40 och typ jobbar på Mc donalds..... Tror tll och med att jag är för lat för att jobba där...verkar stressigt haha.
 
Minns när denna bilden togs... tror vi gick till bryggeriet... Känns så längesen nu

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2013-04-10 | 21:48:45
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Jag skrev grattis på fb men verkar som att du inte kan se det, hoppas att du inte kände dig bortglömd av mig för det är du verkligen INTE! Tråkigt att läsa och förstå att du är lite deppig, vi får ta en skype snart!
    Drömjobb har verkligen inte jag, så tänk på mig så kanske det känns bättre! Sen är du ju faktiskt i Japan och det är en stor grej även om det inte känns så alla dagar! Att du tog steget och vågade lämna allt och flytta är faktiskt en inspiration för mig! (låter asgay, jag vet hahaha) Men det är sant! :)

  • Sarah säger:
    2013-04-11 | 09:51:39
    Bloggadress: http://pyra.blogg.se

    Håller med kommentaren ovanför, du är inte bortglömd. <33 Ey, vi får oxå skypa snart ffs! :DD
    Haha, vad gulligt sagt ändå (även om det är hemskt att du tycker att 21 år är gammalt :( )
    Och det är enormt sant det som Eleni skriver, du är verkligen en inspirationskälla som är i fucking Japan och har det kul där borta! Är fett avis ändå. <3 Man ska fokusera på livet och bara ha det roligt hur "gammal" man är. :3 Dessutom kommer vi att vara "snygga och sexiga" även vid 40 bast ;) haha. <3

Kommentera inlägget här: