Yeezus

Flytta?

Kategori: Allmänt

Hej hej
 
ursäkta mitt sena inlägg! Jag kommer nog vara lite seg fram till den 20:e då jag har prov.
Rubriken handlar om en eventuell flytt som jag planerar att göra.
 
Jag ska nämligen byta lägenhet! Woohoo haha, som har egen toalett + badkar , egen tvättmaskin + egen balkong! Say hallelujah! Haha!
Det kommer vara en större lägenhet så om någon nån gång vill komma på besök *host kom snella host* så är ni välkomna! Haha kostar då bara 200kr/per natt extra vilket är billigt med tanke på hotell och sådant! Billigt billigt!
 
 
Till och med loft wohoo!
 
TOALETT!! Haha det kommer vara så skönt att ha sin egna toalett! Har alltid velat köpa sånna rosa eller gröna toapapper här som luktar gott.Haha ingen hemlighet om att jag är skum!
 
Flyttdag blir den 13:e april!
 

Aja, sen kommer tankar som "Ska jag stanna ett år till?" Jag trivs väldigt bra. Dock saknar jag er där hemma och skulle villja plugga vidare med. Aja får se vad som händer.
 
Iallafall (har skrivit aja för mycket nu)
Denna veckan har inte varit super eventfull. Igår var det varmt och skönt. Men varmast var det i söndags. 25grader!!! <3 Dock försvann det snabbt då ett läskigt sandmoln kom. JA ETT F'CKING SANDMOLN???
Först sa Yusuke att det förmodligen var vindar från Kina och då tänkte jag direkt "Åh nej inte cancervindar!" Men sen visade det sig att det typ var två vindar som krockade? Så all smuts virvlade upp och täckte bokstavligen solen! Som gula moln. It was creepy I tell you! När man såg de gula molnen på långt håll såg det ut som en sandstorm haha jag trodde vi skulle dö! Men aja gött att känna att man andats in Japans gatsmuts...mmmm mama likes....
Aja Vi tittade på gamla japanskahus. Det luktar precis likadant som svenska gamla hus! Typ trä och rök haha.
Sen gick vi till ett department (asså svenska för detta ordet?) hus typ. Där åt vi på en restaurang på högsta våning, skyview + jazz... Nice! Sen slutade det  upp med att jag köpte två klänningar hehe!
 
Aja jag bad Yusuke att skicka ett kort som jag tog med hans mobil på sandmolnen så de ska ni få se. Creepy I tell you!!
 
 
 
Imorse runt fem kände jag en ganska creepy jordbävning som var rätt stark, halvvaken som jag var trodde jag först att det var min kropp som skakade haha.
 
Aja Hoppas ni har det bra i kalla Sverige (hörde att det var +15 herregud!!) Hoppas det blir varmare för er snart!
Annars kan ni komma hit liksom.....he...he...he... nemen ska sluta nu!
 
Jessica vill ha mera uppdateringar från er nu! (haha ska jag säga som tar 100000 år på mig att uppdatera haha)
har en i min klass som säger sitt namn istället för "jag" på japanska. Man kan göra det och jag frågade Yusuke om det..Men han sa att man sällan gjorde det och det är så...töntigt! HAha!ha jag hatar det!

Aja ha deee! Haha angeredstyle

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2013-03-14 | 08:13:35

    wow!! Vilken nice lägenhet!! Jag vill verkligen komma men det är så svårt när jag inte har kommit igång med jobbet än.. Kanske till sommaren om jag lyckas spara och jag ska verkligen försöka!!!
    Och shit va läskigt med det där sandmålnet, mygod!!
    Jag ska också uppdatera snart! haha

  • Susanna säger:
    2013-03-15 | 12:39:16

    Sån söt lägenhet och stor jämfört med bilderna på din nuvarande som påminner om fängelsecell!
    Damn himmelen ser lite ut som världens undergång på G D:

    Åh hade gärna kommit, vill ibland bara säga fuck this jag ska till Japan och ta ett studielån men det lär nog inte hända.

  • Jeanette säger:
    2013-03-16 | 14:38:13
    Bloggadress: http://jeanet.blogg.se

    Wow vilken fin lägenhet! :)
    Hoppas du kommer trivas! Räknar med att ja får komma på besök en dag? ;) hehehe

  • malin säger:
    2013-03-17 | 21:45:23

    grymt med lägenheten den ser väldigt fräch ut! hoppas det blir av :) du får se till att ha rosa toapapper när jag kommer på besök haha. det hade varit så kul att öka över till dig snart! tänkte på det tidigare idag faktiskt. Men jessi +15?? det snöade imorse.. aja himlen är inte gul här iallafall x)

Kommentera inlägget här: