Yeezus

Stressad

Kategori: Allmänt

Regn....

Håller på att fixa mitt rum, slänger, går ner med saker och sorterar.... Asså jag har verkligen fyndat grejer!
 Saker som jag trodde att jag hade slängt eller tappat bort, t.o.m saker jag har glömt att jag hade haha xD
Nemen usch blir ju typ jätte stressad...sen gör inte föräldrarna det bättre genom att stressa upp mig ännu mer -_-''

 Aja idag ska vi fira brorsan min som fyller...27! (han är 10 år äldre än mig)

Så därför måste jag skynda mig ännu mer för min farmor och min syster och hennes sambo kommer.
Måste röja undan grejerna för min 89:åriga farmor så hon kan gå lite "friare"

Men men...foton på rummet kommer! Måste bara fixa allt och skaffa ny laptop, höhö grön ska den förhoppningsvis vara :D



Dessa hörlurar såg jag när jag var på elgiganten vid freeport....Vill ha!  Kostar dock 699:-




KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2009-07-20 | 20:32:52
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    ditt rum är fint !



    haha, de är FÖR dyra! mhm xD

  • malin säger:
    2009-07-20 | 22:25:06
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    stressa inte upp dig i onädan nu. :) oj 89 år. Ganska mycket. rätt så dyrd ja.. :o

Kommentera inlägget här: