Yeezus

Oklar Planering

Kategori: Allmänt

Åh jag känner mig så fruktansvärt trött nu, har lust att duscha men jag orkar inte resa mig från stolen ;O

Hömm så ja, försöker planera lite framöver och har kommit fram till följande:

  • Nån gång denna veckan måste jag och eleni åka förbi stan och köpa present!
  • På fredag åker jag hem till Ika och sover där till lördagen
  • Fredagen därefter funderar jag och Melika på att ha en pizza filmkväll ^w^
  • Hammerkullekarnevalen? troligen xD
  • Picknickfestivalen ~~
  • METALTOWN *..*
  • Åka bort nånstans på sommarlovet och vara borta nån dag? typ nån stuga eller nått?..jag vet inte ännu >.<

så yeah..det var min planering lol xD
Idag har jag köpt en klänning mehe >:) .. Lite ovant med tanke på att jag inte brukar köpa så mycket klänningar



Jaa jag tyckte iallafall den var snygg, men jag hoppas verkligen inte att den liknar elenis sommar avslutningsklänning för mycket ;O Jag tänkte mycket på det, men den var så fin... Och jag vet att bilden är dålig blabla, jag är ingen fotograf xD

Sen har jag även köpt en lten present till min mumin som fyller år den 18:e Maj



yeah jag blev iallafall nöjd : >

Fick några tidningar btw! Swedenrock på posten och H&M snodde jag med mig själv xD...fast H&M brukar inte ha så intresssanta  saker i sin tidning men iallafall :O



Och så var jag bara tvungen att lägga in bilder på mina kära cd skivor ;D



Har redan lyckats få några favorit låtar och jaa, är nöjd med de köpen...förutom Soilwork som jag faktiskt fick i födelsedagspresent. BTW hahah asså dom har gjort en till bonuslåt där de gjort om en av låtarna till japanska o.o .. helt randome xD men jag antar att det är så eftersom det är från Japan...men ändå o.o ofta svenskar sjunger på japanska XD

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2009-05-11 | 20:23:03
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Ja, jag funderar på om vi ska åka på onsdag? jag och mel kommer ändå att vara i stan då, så då kan du vara med :O hahah, jag vill vara med på pizza kvällen! D:

    Den var fin, och nej den liknar inte min klänning :o min är fan grå och mkt mera saker på xD

  • malin säger:
    2009-05-13 | 16:24:02
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    jag vill också ha pizzakväll med er! skivor<3 klänningar<3 shoppa<3 xD

  • Sarah säger:
    2009-06-25 | 20:41:23

    Träffa mig till sommarlovet :* (A)

Kommentera inlägget här: