Yeezus

Random

Kategori: Allmänt

HEJ

okej jag har tråk (asså sådant tråk då man egentligen ska göra läxor men orkar inte bryr sig och sitter kvar vid datorn)
Ser väldigt löjlig ut, sitter typ med sexiga blommiga mormors shorts och en mjuk hood tröja..men det gillar man!
Ska nu ta en liten paus från hel face smink, kände mig så äcklig idag...typ min ansikte pallar inte om man sminkar sig med puder varje dag ;O

Öhm så ja.. Idag hade vi sovmorgon men lyckades ändå komma en timme för tidigt och gå in i lektionssalen i tron att jag var försenad för att sedan upptäcka att de som tittade på mig inte ens gick i min klass.....asså pinsamt!..så jag gick in och sen gjorde jag nån weird grimas och gick ut igen lol xD

Gick sedan hem till Ylva och gosade lite med hennes lilla tjocka håriga chiuaua(?) (hur i sepe stavar man till det?), ALber hette han och var skit söt xD fan vill typ ha en sån liten hund!
Öhm sen var det matte, data och engelska..då man gjorde muntliga nationella..ehe.. jag vet inte vad hon tyckte..men jag typ failade asmycket..min tunga typ stockade sig och jag ba " I think we all need healthy realationships with our plalents" -_-'''...PARENTS HETER DET JÄKLA IDIOT!

...aja öhm sen..mötte jag Eleni, Daniel och Melker (åkte dit med Ryou :3 )..så gick vi runt lite sen åkte vi hem...


KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2009-05-13 | 20:52:21
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    HAHAH! pinsamt :o vad vare för klass?

    jag vill ha en STOR hund, typ en labrador! en vit då såklart ;)

  • Ryou you know who ;) säger:
    2009-05-14 | 02:29:39

    Ahaha jag tyckte vi hade det roligt idag, lite små segt in på slutet men ändå det mesta var roligt, ;DD

  • malin säger:
    2009-05-15 | 09:37:16
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    haha! pinsamt :D

    sv. palla göra all matte på en gång ;O



Kommentera inlägget här: