Yeezus

Morgonfrisyr

Kategori: Allmänt

Godmorgon :>

Idag är jag trött och seg och kommer förmodligen sega framför datorn ett tag...
Var hemma hos eleni igår och sen gick vi på konsert med Sara, Susanna und Malin.

Det var rätt så segt ibörjan, publiken var lame så det blev mest att man stod och diggade. Sen kom skriket som ALLA gillade D: ( internskämt :D )
Jag nämner inga namn haha.....
Anyways 3:e bandet var typ bra men störande samtidigt! Jag blev typ asirriterad på sångaren för att han jävlades och kastade vatten..och var allmönt äcklig xD..såg dessutom fail 90-tal ut lol
men resten av bandet var ganska grymma och de spelade helt okej musik. Hade dock ont i huvvet och var allmänt förkyld så kunde ändå inte mishpita och sånt.. Fast jag och Malin startade en moshpit lol men jag stack fram sen, jag pallade verkligen inte att moshpita.


Aja nu är det höstlov och det är awesome!
Dock måste jag dit på tisdag för en jävla engelska sak. Sen ska jag egentligen dit på torsdag för att ha en dansdag men jag tror att jag ska skita i det. Jag har alltid hatat gympa, don't get me wrong jag gillar att röra på mig typ gå och springa. Men då vill jag vara ensam utan press och ha min egna musik.
Gympa är så jävla onödigt! Finns bara där för att man ska röra på sig och det gör jag även om man inte tror det om mig.

Oh wellidag vaknade jag upp med årets frisyr, seriöst jag vet aldrig hur mitt hår blir när jag vaknar :o Kan visa med en bild, känns nästan som om jag har nån crazy hårstylist som bor i min garderob o.o



Haha ursäkta min fula grimars, men jag är inte så fin på morgonen xD

aja inväntar mina parfymer, men tror inte att jag får dom förrän mamma komme hem. Just nu är hon uppe hos mormor och så...
Känner mig ganska frisk men hostar fortfarande och har lite irritation i halsen. Funderar verkligen på vad man ska hitta på idag :s

KOMMENTARER:

  • Ryou :] säger:
    2009-10-26 | 14:14:09
    Bloggadress: http://ryoustyle.blogg.se/

    Ahhh jag gillade BatAAr, dock var sångaren en aning överdriven med...ja allt han höll på med :S Men moshen var rolig, trots att den var så kort stund

  • Mimi säger:
    2009-10-26 | 21:30:42
    Bloggadress: http://hermimionr.blogg.se/

    Jaaaa! Då kommer du till mig istället JIPPI!!

    Hahaha XD jag älskar dina morgon frisyrer!

  • malin säger:
    2009-11-03 | 11:17:28
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    jag tyckte om sångaren! ha var lagom dryg och fick ju igång publiken i alla fall xD



    ang. crazy hår stylist, du vaknade ju av att någon "stylade" ditt hår :D?

Kommentera inlägget här: