Yeezus

Sommarlovet

Kategori: Allmänt

Nu är det sommarlov för alla cyberelever! Inkl. nästan mig...Har ett prov som min engelska lärare tyckte att hon skulle ge mig speciellt o.o...för..jag vet inte? Anledningen var för att det är tydligen pinsamt om man inte kan placera the victorian age, the romantic age blablah... slutade lyssna haha.

Men men. Sommarlov!....förutom att jag måste göra ett gympa arbete också...och ett tal om min engelska bok...och så måste jag fixa så att jag får matte C i trean förjagklaradematteB :D:D!!

Men iallafall right now life is good! Har aldrig haft en skönare morgon. Först låg jag i sängen och tittade på tv och däckade igen. Sen gick jag upp och åt frukost framför tv:n i vardagsrummet! Äkta soffpotatis! <3

Men men jag latar mig för mycket...måste komma igång med lite skolarbete plus städa...


Sen är mina lata brorsor tydligen för lata för att sätta in disk i diskmaskinen och för diska.. Så jag städade efter dom! o.o... Haha var skit sur xD kände mig som en mamma..och det skrämde skiten ur mig haha. Never again! Ville skriva en lapp....EN LAPP o.o jag börjar bli gammal haha.

Men iallafall nu ska jag städa och lägga upp läxorna framför mig så att jag inte bangar dom för länge D:

Ciao for now!

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2010-07-05 | 22:22:15

    Hahahaha! Du fick också en massa skit att göra? XDD

    asså gud, our school suck or what? ;I



    ..åh gud, skön morgon. sova ;w;//



    ...Hörredudududu.. jag skriver lappar överallt DDDB

Kommentera inlägget här: