Yeezus

Blåsa på tungan

Kategori: Allmänt

Hej

Håller på med städproject och får mina vanliga "nej nu jäklar ska jag ändra hela mitt rum och mig själv" ryck.
Får se hur länge det håller haha.
Jag är och har vart lite off den senaste tiden pågrund av personliga skäl, men jag ska försöka piggna till nu när det snart är min födelsedag och att jag måste planera lite och ta tag i mig själv och göra läxorna.

Var ju förrästen på stan med Melika igår innan vi gick på bio och som sagt hade jag inga pengar att spendera, vad ser jag? Värsta rean på Gina tricot, inte för jag vet om de hade supersnygga kläder där men rea var det iallafall D:
och sen såg jag bara en massa saker jag ville köpa och ha :(
Jag känner mig så materialistisk haha. Men det är bra, visar alltid att jag är på hyfsat bra humör.

Aja....håller på att bli galen. har en blåsa på tungan och vill bara bita av den, hatar att ha blåsor på tungan!

Men men jag måste verkligen fortsätta skriva på min shortstory..kommer aldrig hinna annars.

Hoppas att ni haft en bra helg und ciao foor now!



KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2010-03-28 | 22:41:52
    Bloggadress: http://allaboutmal.blogg.se/

    Jag har också ont på tungan :o vet inte varför dock.. För långt bak typ xD



    Vad såg ni då?

  • eleni säger:
    2010-03-28 | 23:25:29
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    vi ska köpa värsta outfiten till din födelsedag!! för även om du sparar pengar så får du lägga lite på det för du fyller ändå 18!! :D

    nu ska jag fortsätta att vara sjuk och må skit :( haha

Kommentera inlägget här: