Yeezus

Photo fail

Kategori: Allmänt

Heeej

Idag är jag seeg och orkar inte med nått

Ingen bra dag helt enkelt!

Iallafall... Igår drog min mamma med mig, Hanna och Pia på den där stylingen.. "The Studio"

Alla vet hur mycket jag hatar att bli fotograferad.. Min analys av stället var iallafall:

Deras sminkning var inte så varierad, tjejen som sminkade mig verkade inte tänka så mycket på mina färger och mina ögon. Mina ögon är ganska insjukna och ser inte bättre ut om man sminkar dom på det sättet (enligt min åsikt)

Aja det var en söndag så man kan ju skylla på det med.. Plus att jag var trött eftersom att jag var tvungen att gå upp tidigt lol.

Iallafall nästa grej var nog att fotografen sa till mig att göra samma poser som typ ALLA som gjort denna grejen. Jag är inte så jätte förtjust i "åhh du kan posa som modellerna" med tanke på att allas kroppsformer är olika och ahh ser olika bra ut i olika poser... Plus att man kände sig vääldigt cheezy när man gjorde poserna haha.

Men men jag är fruktansvärt negativ och kräsen när det gäller sånna saker. Inredningen var dock jätte snygg men jag hade förväntat mig mer faktiskt.

...Sen en annan sak som störde mig var att de stylade mitt hår á la "en 13 åring som precis fått en locktång i present"

Så jaa...usch låter skit dryg, menar inte det. Men det var definitivt inte min grej tyvärr.

Sen till bilderna då haha, öhm.... Jag gillade inte alls många. Men det är så bara jag litar inte på fotografer. Det eller att man helt enkelt inte kommer överens med ens egna utseende ;o aja sånt är livet! Jag bara kände att jag faktiskt varit med om att folk har tagit bättre bilder på mig utan att det sett såå cheezy och ..ahh tillgjort ut xD

Men bilderna blev väldigt fina på andra :O såå don't trust me typ..

Kan visa några få.. En av dom har censur... Typiskt mig haha.
Haha så fult , det var en fläkt under mig xD kände mig som Carola typ :/
Aja haha nog om detta nu. Men ni måste hålla med om att man faktiskt hade kunnat göra håret bättre? Jag sa liksom "Gärna mycket volym och lite vågigt" vet inte kanske bara jag haha.
Oh och jag är INTE naken på dessa bilder med spegeln! xD har på mig klänning lol


KOMMENTARER:

  • Sarah säger:
    2010-10-11 | 14:46:06
    Bloggadress: http://sweetsadness.blogg.se/

    Vad synd att det inte blev som du ville att det skulle bli :(

    Det var dock ett par fina bilder som du fick :3

  • Chibi säger:
    2010-10-11 | 19:33:35
    Bloggadress: http://chibikinoko.blogg.se/

    Håller verkligen med om att bilderna blev bra, men det syns verkligen att du inte trivs då du ser lite "borta" ut i bilderna. Men typ, det är inte ditt fel! ^^

  • malin säger:
    2010-10-12 | 21:09:06

    dåligt med censuren jessi.. ;) Du är söt på bilderna! håller dock med om att hårstylingen kanske inte var den bästa xD

  • Ryou säger:
    2010-10-12 | 21:12:20
    Bloggadress: http://ryoustyle.blogg.se/

    Vad smal du ser ut att vara på bilderna, får tyvärr hålla med det borde ha öst på lite mer volym i ditt hår när du ber om det DDD:

  • eleni säger:
    2010-10-14 | 18:17:06
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    jag håller med om hårt och sminken, kunde faktiskt vara bättre! De är inte så bra på det och håller med om poserna med! Men kläderna på bilderna är fina och gillar den med censuren! (fast inte censuren då haha)

Kommentera inlägget här: