Yeezus

Picture spamming!

Kategori: Allmänt

'
Heeej, nu har jag fått bilder från typ förra månaden när jag Sarah,Sandra och Emma gick ut....så nu blir det spam! Och jag hoppas det är ok för er att jag lägger ut dessa! ;o
Spamming time, haha varning för mitt sepe face när jag dansar...och det faktum att jag faktiskt dansar på bilderna haha...
Haha retardface :D
The booze! haha
Me and Sandra dancing!~ (illa att mina armar ser ut som feta korvar men det bjuder jag på ;D )
Sandra dansar! (haha asså sandra och dansar har ju samma bokstäver :O )
Woho!...Jag har ingen aning om vad jag håller på med men det gillar vi!
Haha där blev jag kärleksfull och Emma ser lite ut som om hon tittar på Sandra och Sarah "heelp mee!"
Emma getti'n som lööv from Sandra haha!
Haha jag fattar inte varför jag kommenterar varenda bild! Känner mig nästan lika äcklig som America's funniest home videos D:
Emma gots some love from Sarah too... Och Sandra ser cool ut.....jag med....heh....
..Jqg trodde jag var cool...så var jag inte det ;P;P;P;PP;P (haha jag har glömt hur man gör dom D: )
Epic poses à la hard gay style....I think? haha (fick censurera mitt ass hahaha D: )
Thhug life! Westside for the win mutha fucka's (haha det roliga med detta var att jag nästan skrev "West life for the win mutha fucka's" )
Haha jag avslutar med denna för nu orkar jag inte lägga ut mer...woho bilder på min blogg typ!
Men yes! Är hemma sjuk idag..för jag har gått och blivit ännu sjukare D: Måste vila för får inte missa mer från skolan...annars kommer Nina halshugga mig hahah....eller inte...men iallafall!
Förövrigt är min studentklänning beställd och mina studentskor köpta! :D Men ett minus är att ellos är jävligt komplicerade att beställa från!
Mamma -"Åhh vi frå rabatt på klänningen! Den kostar bara 140!"
Mamma -"...Fast man måste beställa för högst 200 kr....får la hitta något mer då"
Mamma -"Men jag hittade två linnen som är fina så dom tar vi och då blir det över 200!"
Mamma-".....Fast...dom var ju slut...."
hahah...lyckligtvis fick vi beställt klänningen tillslut! Ni har ju sett bilder på klänningen...och tyvärr har jag bara bilder på skorna på mobilen och kan som sagt inte föra över dom till datorn... Kanske att jag blir desperat och tar kort på dom via webcam ahaha
aja ska slta skriva nu!
Ciao foor noow!

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2011-04-04 | 17:05:27
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    hahahah första bilden xD

  • Chibi säger:
    2011-04-04 | 23:31:56

  • Chibi säger:
    2011-04-04 | 23:34:55
    Bloggadress: http://chibikinoko.blogg.se/

    Hahahaha, lol på mitt förra tomma meddelande.. sorry.

    Men awwww, söta vi är allesammans~~ Och jag hade inte en blekaste aning om att mitt namn var ett anagrm för dansar. Det är juh riktigt coolt! 8D

    Saknar denna kvällen, den var värsta mysig~~

Kommentera inlägget här: