Yeezus

Lets never do as we please?

Kategori: Allmänt

Häääj käre bloggen, har inte varit aktiv här alls! dels var det för att det inte alls gick att ladda upp bilder från Japan när jag var där. Och sen så emailade jag the folks som faktiskt läser min blogg så det kändes bara segt att uppdatera.
När jag kom hem träffade jag my bff's och tog igen den tid jag varit ifrån dom! Men annars har det helt ärligt känts lite tomt att vara hemma. Typ hej mitt rum som jag lämnade för en månad sen som är pretty much in the same state? Usch nej gillar inte att vara fast i rutiner hela tiden. Nått jag undviker (förutom the obvious, äta, duscha/bada etc) Eller ahh det handlar nog inte om rutiner det handlar nog mer om vad man vill göra med sitt liv.

När jag var där borta behövde jag inte oroa mig för framtiden, tänkte BARA på nu:et! Visst blev det så att framtiden sedan kom som en chock men hela resan var väldigt värd. Aldrig perfekt, men den som strävar efter för mycket perfektion kommer ju aldrig nöja sig. (haha känner mig sådär fint filosofisk igen!)

Men ahh hursomhelst så har jag kommit in på en engelskakurs i höst som jag förmodligen kommer ta. Japanskan är jag reserv 13 på men det känns onödigt att hoppas för mycket då jag inte vill bli för besviken där! Jag förbereder mig därför mentalt för engelskakursen! CSN har jag redan ansökt om.

Håller förövrigt på med att rensa ut min garderob rejält! Inget mer "men jag kanske behöver" Utan nu är det seriöst! Jag är trött på att ha för mycket skit omkring mig!

Jag är fortfarande sepe hungrig 24/7! Woho me = future fattness! Nejmen ska skärpa till mig. Känner mig helt out of fucking control typ. Har börjat dricka smoothie till frukost iallafall, gott!

Aja idag har jag kollat runt på stan och tänker en hel del på kommande höstplagg! Väldigt kul att planera, dock inte för plånboken. Men nu är jag mer försiktig då jag har funderingar på en till resa! Men mer om det nån annan gång känner jag (Y)
På tal om resor ska jag till Österrike till September! Mn kusin gifter sig and we will attend! Tror vi ska bila ner dit. Blir nästan som en liten dèja vu (hej stavning?) från förra året då jag åkte till España haha nu blev texten tjock?

Aja men jag orkar inte mera nu! Jag skriver förmodligen när jag är piggare och mera positiv!

(har btw fått badkar!)

KOMMENTARER:

  • Sarah säger:
    2011-08-12 | 08:32:24
    Bloggadress: http://mooonshadow.blogg.se/

    Åh Österrike är ju helt fantastisk! :D

    I liiike that you are home darliing! <3 Och vad kul att du kom in på engelska kursen!

    Hur ser din "höst" garderob ut då? ;D

  • eleni säger:
    2011-08-12 | 10:35:37
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    Jag borde också rensa min garderob..jag får inte ens plats med hälften av mina kläder xD

Kommentera inlägget här: