Yeezus

Art eller nått

Kategori: Allmänt

Hej, ska skriva ett snabbt inlägg bara. Ingen dag idag men tänkte posta en bild som jag ritat... Yes jag har ritat o.o för en gångsskull haha. Sjukt! :o Jag lyckades måla klart hela bilden utan att riva sönder den innan haha its a miracle... Aja här ser ni:
Hahah tönt som jag är så kan jag berätta att en del av insperationen kom från när jag läste om jorden på wikipedia tydligen så är jordens tecken denna:
...tyckte jag var coolt...lol
och den saken på hennes hals ska föreställa en tatuering.
Det sjukaste av allt är faktiskt det att denna bilden är målat på ett A3 block haha, herregud jag brukar alltid på A4 jag brukar inte tycka om att måla stort.
Aja haha bilden blev som den blev pågrund av den musiken jag lyssnade på tycker att musiken gör ganska mycket för insperationen.
Jag vet förrästen att handen ser helt åt helvete ut och jag kan inte måla proportioner såå ahh det blev som det blev, jag ska kanske försöka bättra på ryggen lite..den ser lite platt och orealistisk ut. Men samtidigt så vet jag att jag kan råka förtstöra den så aja...
Skit samma nog babblat om denna bilden haha. Jag måste återgå till mitt projekt arbete (skjut mig haha D:) och städning!

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2011-02-22 | 19:43:40

    oj det var riktigt snyggt! spc håret var najs :)

Kommentera inlägget här: