Yeezus

I wish

Kategori: Allmänt

Hello!
Idag är en händelselös dag utan dess like! Jag ska...wait for it.......reensa!~~ woho, Nemen visst kan det vara kul att rensa och planera...men idag är en väldigt seg dag D:
Behöver ju inte räkna ner dagarna till min resa då jag har en nedräknare på datorn lol men detta är verklige in between days! Längtar till onsdag nu och sen direkt till fredagen veckan efter... Även om jag är skit skraj så är det nog bättre än att sitta hemma och inte göra nått.. Eller ah nått gör jag. Men visst jag kunde vara produktiv och utnyttja denna tiden till att läsa....det kanske jag borde göra?.. Men det känns så onödigt att gå till biblioteket för att hyra böcker jag kanske inte hinenr läsa ut ändå?
Hmm kanske ska leta upp en bok hemma då. Vem vet vad för böcker jag kan få för mig att läsa... Hade planer på att försöka mig på Odysseus bok..Illiaden? Eller var det en del av boken? minns inte haha.
Jag borde annars plugga japanska så jag kan hyfsat bra när jag reser.. eller ah hyfsat bra? Haha om ens nått.
Men aja nu ska jag sluta förpesta eran lördag och fundera vidare på hur dagen i fråga ska spenderas!

KOMMENTARER:

  • Mimi säger:
    2011-06-18 | 18:12:15
    Bloggadress: http://www.fritida.se/hermimione/

    jaha va ska du gör som är så kul på´onsdag

    själv längtar jag till torsdag :D

Kommentera inlägget här: