Yeezus

Studenten tog jag allt!

Kategori: Allmänt

Sooo jag tog studenten i tisdags! Och snart är det en vecka sen D:
Tiden går jävligt fort och idag är det 18 dagar kvar till Japanresan! Haha vad som händer där? Det vet vi inte haha men det är fan nice med oplanerade resor!
Sitter och lyssnar på musik och funderar på att dra till sängs snart. Bifogar student ego pics etc!
Morgonens fix och ego pic, var försenad till champagnefrukosten dock lol
Me and emma på champagne frukosten hoho
me and mimi och sen sandra i bakgrunden :D efter utspringet!
Suzanna, Ylva, Mimi, Emma, Sandra och Jag :D
Susanna, Ylva, Jag, Mimi och Sandra :D
Utspringet! :D
Wooo flaket!
trött efter att ha gapat och skrikit i två timmar D:
Studentfesten...och jag...vad gör jag? haha diggar musiken på nått konstigt sätt (Y)
cool är  jag som dricker rosa panthern haha!

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2011-06-12 | 23:15:38
    Bloggadress: http://elenination.blogg.se/

    åh studenten! fan va sjukt bra det är egentligen! <3

  • Chibi säger:
    2011-06-14 | 13:59:33
    Bloggadress: http://chibikinoko.blogg.se/

    ;__________; baaaaaaaaw.

    Hela studentgrejen har äntligen börjat sjunka in för mig nu.

    Underbar dag, kommer sakna er som fan!<3

Kommentera inlägget här: