Yeezus

Haha?

Kategori: Allmänt

Wiiihooooo ännu en mörk rövhållsdag!

Haha ursäkta flippet men har en ganska FML:ig dag idag och har helt ärligt bara försökt att sova bort den. Motivationen vägrar ju komma tillbaka and it S-U-C-K-S

Så jaa vad ska man skriva som inte är bittert och jobbigt att läsa? Hmmm Nästa helg så ska föräldrarna åka till Stockholm och mitt stora dilemma är: Ska jag följa med? Eller ska jag njuta av ett tomt hus?

Hmm just nu lutar det åt att inte följa med, visst Stockholm har väldigt många bra affärer men jag vill gärna spara pengar och jag är aspank för tillfället.

Usch orkar ingenting just nu haha det suger så ofattbart mycket! Fick iallafall lämnat min syrras böcker till central biblioteket på humanisten och så fick jag hyrt en till en ny kurs jag kommer ha nästa vecka...woho! ska be mamma kopiera skiten! Palla köpa mera nu liksom.

aja orkar inte mer nu men vi hörs nån dag när allt är bättre!

KOMMENTARER:

  • Ryou D: säger:
    2011-11-14 | 19:19:14

    Måste sluta läsa din blogg snabbt, rövhålsdag blev rödhårig :I min hjärna gillar att spela mig ett spratt.

  • malin säger:
    2011-11-14 | 21:08:11

    gött med tomt hus ändå, hörde att du skulle ha syrrans lägenhet också? phett :)

Kommentera inlägget här: