Yeezus

Bildernu

Kategori: Allmänt

Hola!

Nu är det bättre haha, jag är så dålig på att ha dåligt humör länge. Men det är ju bara bra!

Jo så idag har jag tvättat, wow duktigt! Haha och så har jag bytt lakan (alla är skit intresserade av detta vet jag)

Nejmen helt ärligt har inget super intressant hänt idag. Pluggat lite så också! Haha. träffade Mal,Eleni och Viktoria, snackade över en fika. Jag uppfann en ny latte som heter Cheilatte! (sämsta skämtet ever) Jag har blivit sådär göteborsk känner jag och drar dåliga skämt hela tiden! Fint sådär.

Förövrigt är det SVINKALLT! och mörkt ute man tror att man ska gå och lägga sig när klockan är fem redan lol. Eller så är det bara jag som vill sova bort vintern. Önskar att man kunde gå i idè. Haha på tal om sova så vaknade jag idag av att mitt öra fick skavsår pågrund av att jag sovit så mycket, hur sepe är inte det? Haha aja jag har blivit väldigt förtjust i att sova på senaste, vilket inte är bra om jag är uppe nu och ska upp som ca åtta timmar. Så ska strax sova. Ska posta lite f15 bilder som jag töntade mig och tog idag (vet inte varför jag förknippar mina egopics med 15 åringar men haha jag vet inte) jag är ju som sagt sjukt dålig på att ta ego pics den senaste tiden. Men idag gjorde jag det!


Wohoo...eller nått men aja nu orkar jag inte mera haha

See you when I see you!

KOMMENTARER:

  • Chibi säger:
    2011-11-16 | 06:14:53
    Bloggadress: http://chibikinoko.blogg.se/

    Du är så galet fin gumman, och du påminde mig om att jag borde byta lakan... kanske ska ta och göra det idag. XD

  • Sarah säger:
    2011-11-16 | 09:38:07
    Bloggadress: http://mooonshadow.blogg.se/

    Alltså gosh vad din ögonfärg lyser! _

    Ses senare idag! ;)))

Kommentera inlägget här: