Yeezus

As promised! The long anticipated *host* inlägg!

Kategori: Allmänt

Swenglish people!

Heej! Nu bloggar jag igen? Haha Elenis förtjänst. Hade egentligen tänkt att ge upp...Okej va? Jag hittade ett grästrå i sängen? Vadfan har jag gjort i sömnen? Aja iallafall, hade egtnligen tänkt att ge upp bloggandet men sen blev det inte så!
Aja har lovat bilder så det kommer en liten ego bild på mig sen! Hursomhelst, läste nyss ett inlägg om varför kaniner är sjukt bra husdjur. Okej alla som känner mig vet att jag är lite väl kaninbesatt haha..Seriöst jag kan typ youtube kaniner och bli helt estatisk över hur söta de är! Pinsamt men sant!
Om jag inte hade planer på att GTFO of Sweden  så skulle jag nog fundera mer seriöst på att skaffa en igen, en unge och pottträna? (heter det så när man tränar djur att kissa i kattlåda?) Iallafall träna den att uträtta sina behov i buren istället för golvet haha.

Iallafall när jag läste inlägget så insåg jag att jag faktiskt föredrog katter framför hundar, jag kände verkligen igen mig i denna texten:

"When dogs lick you: OMG FUCK OFF YOUR SALIVA IS SO WET AND IT STINKS.

When a cat licks you: OMG COOL YOUR TONGUE IS SO DRY AND PRICKLY AHAHAHA.

When a bunny licks you: OMGOMGOMG YOUR TONGUE IS SO TINY AND CUTE AND DARTY AND YOU LOVE ME!! AW I LOVE YOU TOO!!"

Kommer ihåg när jag var med en hund, så hade jag en asgod handkräm som jag smörjde in men varje gång jag gjorde det kom hundjäveln och slickade bort det... Störande ju!

Aja jag vet inte varför jag har fått en sån husdjursfeber haha! Ska försöka tänka på annat nu!

Är rätt glad idag för idag ska jag äntligen få testa min nya hårinpackning, jag vet inte varför jag är glad över det!




Men först måste jag plugga, har prov den 12:e och 13:e mars (life is a bitch)
Och så måste jag städa och dammsuga och byta lakan!

Haha två killar från min klass var inne på facebook för några veckor sen och skulle skriva nått på deras profil och så sa den ena killen typ:
"Varför gör du ettor breveid utropsteckena?"
"Jaa men du vet, typ man är glad och gör utropstecken och sen råkar man göra ettor"
"...Fast det gör man inte med flit"
"..Jo?"
"..Nej"

Haha tyckte det var rätt kul. Kändes lite äckligt när jag skrev det för det kändes som om jag skrev ett långt Bellman skämt typ..

Hursomhelst måste jag avrunda så att det inte blir ett aslångt inlägg här som ingen orkar läsa!

Ha det gött!




Good old uppvinklad egobild! Mitt ansikte funkar typ inte med vanliga egobilder *sadface*





*OUT  (haha bara för att jag kommer ihåg gamla inside skämt <3 )

KOMMENTARER:

  • Sarah säger:
    2012-03-02 | 21:34:39
    Bloggadress: http://makemeskinny.blogg.se/

    Köp en kanin och ta med dig till Japan! ;D

    Och säg gärna vad du tycker om hårförpackningen när du har testat den lite. ;3

    Kommentar till egobilden: Ey walla, sneeegg brud man have ti fru! ;)

  • eleni säger:
    2012-03-03 | 09:24:37
    Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/elenichrist

    HAHAHAH OUT!!!! so funny, jag hade fan glömt bort han easy K!!

    Det var treeeevligt i fredags iaf! :) borde göras snart igen! Föresten vill jag ha ett exakt datum när du åker, känns så wierd att inte veta!

  • malin säger:
    2012-03-03 | 20:10:01

    Gillar avbrottet för att kommentera ett grässtrå hahah! Känner igen inpackningen får jag för mig är det bra eller

  • malin säger:
    2012-03-03 | 22:30:47

    och jo ditt ansikte funkar jättebra med vanlig vinkel! knäppis ;)

Kommentera inlägget här: