Yeezus

More rant

Kategori: Allmänt

Från rosa till mera rosa!

Haha aja jag är rätt rosa faktiskt! And not afraid to be.
Okej så jag tar en liten paus från mitt pluggande. Min hjärna är rätt körd typ.. Pluggade 13 timmar igår. Sånt är INTE ok. Känns som om hjärnan är mosad haha, sucks!

Och så har jag ont i ryggen så uttråkad som jag är så bloggar jag! Dricker kallt te med....kanske inte super gott men det håller mig vaken lol. Jag borde ta en riktig power nap egentligen!

Det är verkligen asgött väder ute.. Fuck you Göteborgs universitet!!! Och humanisten!!! Påminner mig om humanisterna *ryser*

När jag var där en dag så fick jag en broschyr.. Och det gjorde mig så sjukt trött på humanisten...Vet inte det kändes bara så äckligt konstnärsflummigt och vänster... Och om det är något jag inte gillar så är det fucking vänsterpartiet!... Åhh! Jag blir irriterad när jag hör ordet, vänsterpartiet.... DIEE!! Lol, nu ska vi alla hata den vita medelåldersmannen som klappar alla kvinnor på baken, anställer inte folk med efternamn som Mustafa och är bara äckligt mansgrisig.. För så är ju ALLA som har jobbat hårt för att bli chef eller att ens ha ett anständigt jobb (förutom de med kontakter då, det vill säga)

Äsch jag ska sluta sura på vänsterfolk.. Alla har rätt till sin egna åsikt..... Hursomhelst det finns ju värre folk.. Kommunister.. Lol aja skitsamma!

När jag är klar med helvetestentorna så ska jag njuta, planera den kommande resan, Packa, köra igång med en rensning med atkins inspiration. Känner att jag har ett överskott av för snabba kolhydrater i min kropp!

Jag ska även beställa tid hos frisören, gå till optikern (finally), gå på ett litet möte om utlandstudier (again haha) och sist men inte minst träna!



haha tyckte denna passade så bra in på beskrivningen av min blogg! All hail onödiga små skit bloggar som ingen egentligen bryr sig om <3!

KOMMENTARER:

  • eleni säger:
    2012-03-11 | 11:03:33
    Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/elenichrist

    Gillade du utseendet då? haha.

    WOW 13 timmar, bra jobbat!!

  • Sarah säger:
    2012-03-11 | 12:48:23
    Bloggadress: http://makemeskinny.blogg.se/

    Löve Your blog. :(

    Men sweet att du klarade av att plugga i 18 timmar! :D

  • malin säger:
    2012-03-11 | 23:27:10

    du är grym som pluggar så hårt! fast shit vad du ragear på humanisten hahahah ..har ju faktiskt inget med "humanisterna" att göra! x)

  • malin säger:
    2012-03-12 | 10:46:51

    jag kan inte se din design ju!

Kommentera inlägget här: