Yeezus

No new pics :(

Kategori: Allmänt

Heej, jag har varit sjuukt lat och har inte uppdaterat något nytt alls!
Har inte heller tagit några bilder. Glömde kameran i helgen då jag och baba åkte till Yokohama. Det var verkligen synd för det var SJUKT fint där. Jag vet jag har varit där två ggr innan men denna gången åkte vi upp till en utsiktsplats som var på våning 67! Fatta att den hissen gick snabbt, det var nästan obehagligt.
Där fanns det par karikatyr ritning och de ville att vi skulle gå på det men haha jag har alldelles för mycket komplex för sånt just nu! Dessutom såg jag illa ut den dagen då Yokohama inte var planerat.
Sen hittade vi en till Oktober fest haha!
Annars har jag gått i skolan, är där från 13:30-17:00 så det är rätt soft och man har kul på lektionerna med! Vi skrattar mycket!
Vi har en väldigt speciell lärare, Nishihara-sensei haha. Han fnissar sjukt konstigt och gör så otroligt random saker. T.ex. har två tepåsar i en kopp och skriker "TEA IS DELISIOUS!!", väldigt skum och så kallar han mig Jennifer haha :(
Aja moving on! Idag helt spontant bestämde jag mig för att skaffa ett pointcard i den affären där jag handlar mat.. Sorgligt nog är jag där typ 24/7! Har redan 11 poäng haha.... Men dum som jag är hade jag inte adressen med mig så hade 3 japaner som typ stirrade på mig, försökte prata engelska och tyckte det var jätteskumt att jag inte kom ihåg den.. Det är mycket siffror att komma ihåg! Sen är det typ stället man bor på i vilket område etc. Jag vet inte vad som är den rätta ordningen där liksom :( Aja dum är man ibland! Köpte sjukt mycket och hade med mig jättemycket grejer så det sög med. Köpte iallafall ett te som är svin gott. Typ ice milktea!
Nu är det ialalfall kallt! 16 grader brrrr! Sorgligt nog känns det fortfarande som en svensk sommare, iallafall denna!
På lördag ska jag eventuellt på en halloween fest! Får hålla sociala skillen på topp där liksom!
 
Aja hoppas ni har det bra!
 
 
*OUT!

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2012-10-18 | 15:27:26

    haha jennifer! kul att du kommit igång med skolan iallafall, hoppas det går bra ;)

  • Erika säger:
    2012-10-20 | 00:17:50

    Haha ja vissa folk har svårt med så svenska namn ;) och ja jag tycker att uppdateringen är lite dålig ibland...men största frågan är ju om du trivs? Du vill inte komma hem till varma Sverige (10+ och frost på morgonen) hoppas det lockar lite iaf! :D

Kommentera inlägget här: